kan iemand mij wat uitleg geven???

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door poohbeer1, 10 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbeer1

poohbeer1 Actief lid

31 mrt 2011
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey iedereen! ik ben niet zwanger, alé kheb nog geen bevestiging!:D
    maar had op een ander topic men tempkaart laten zien maar er antwoord eigelijk niemand die me kan HELPEN!:(

ik ben niet vanaf dag 1 beginnen tempen (stom, ik weet het), ben wel beginnen tempen iets voor men eisprong. had altijd een lagere temp, maar nu wil ik graag weten of ik een eisprong heb gehad, (ik dacht de eerste hoogste piek die daarna weer daalt?) maar nu blijft men temp omhoog gaan, wat wil dit zeggen???:(

hierbij men kaartje (het is de 1 van de 2 links)
    My Ovulation Chart

al heel hartelijk bedankt!!!!:)
    en aan iedereen heel veel succes gewenst met het zwanger worden!!!:D

2. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Ik ben niet zo thuis in het tempen. Ik meen wel gelezen te hebben dat je bij een blijvend hoge temp zwanger bent, of zou kunnen zijn. MAar bij jou daalt ie eerst weer flink...
    Ik heb geen idee..

3. poohbeer1

poohbeer1 Actief lid

31 mrt 2011
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja die daling is denk ik een 'tempdip' zoals de profs. dat noemen en daarna gaat die weer omhoog, snap er zelf ook niet veel van!:)
    ik denk dat ik te hard er op hoop, en dat ik daarom eventjes een professional zijn uitleg wil horen ;)

toch heel hard bedankt voor je reactie!!:D

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Als ik zo naar jou kaartje kijk zou ik zeggen dat je op dag 22 je eisprong hebt gehad. Hij is namelijk dag 23 en 24 gestegen. Als hij morgen en overmorgen nog zo hoog is zou FF het kruis wel zetten denk ik. Helaas is nog niet te zien of je zwanger bent of niet, daarvoor is het nog veel te vroeg op 2 DPO. Bovendien kan ook niet iedereen aan de hand van haar temp zien of ze zwanger is of niet, bij sommigen zakt de temp namelijk wel op NOD als je niet zwanger bent, maar bij anderen pas in de eerste dagen van de ongesteldheid. Succes meid!

5. poohbeer1

poohbeer1 Actief lid

31 mrt 2011
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh dank je, ben al een beetje wijzer geworden! :) dus wanneer je temp omhoog begint te gaan heb je je ei gehad?
    maar heb ook eens iets gelezen van dat je temp ook in 3 fases omhoog kan gaan:(, kan het ook zijn dat ik op 17 men ei heb gehad en dan een tempdip en dat die daarna in 3 fases omhoog gaat?

ja ik weet ook niet of dat alles klopt wat op internet staat;)

6. poohbeer1

poohbeer1 Actief lid

31 mrt 2011
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh ja en hoe zet je een kruis? want ik kan er nog niet zo goed aan uit op fertility friend.. (ken welwat engels maar die woorden juist niet) :p

7. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Dat zou kunnen ja maar vooralsnog denk ik dat hij dag 22 is geweest. Als je temp morgen nog zo mooi hoog is, durf ik daar eigenlijk wel zeker van te zijn. Je temp moet minimaal 3 dagen hoger zijn als voor je eisprong om van een eisprong te mogen spreken. Kijk maar eens naar mijn kaartjes: 3741c0 Ovulation charts on FertilityFriend.com
    Op de kaartjes van de vorige ronden kun je heel duidelijk mijn eisprong zien, hij is echt een stuk hoger als voor mijn ei.

8. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Onder je kaartje staat ovulation dectector. Als je daar onder op turing/override klikt, kun je hem zo invullen. Maar meestal vult FF zelf je ei wel in als je temp een aantal dagen hoog is, dan zet hij een mooi rood kruis. Ik zou dus nog even wachten met invullen om te kijken wanneer FF hem zelf gaat zetten.

Deel Deze Pagina