verschrikkelijk artikel in de metro

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mientjuh2, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

die vrouw zet zichzelf echt goed voor lul.
    ik kan mij als christen er totaal niet in vinden.

ik lach haar keihard uit. dom dom dom mens

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Kon het niet laten en heb ook nog gereageerd..

Echt te ziek.. Alsof die mensen niet genoeg meenaken nu

3. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Ik vind het goed dat het gepubliceerd wordt. Laat heel Nederland maar eens flink over de schrijver heen kotsen!!! :x
    Ik mag het niet zeggen eigenlijk, maar wat wens ik deze persoon nare dingen toe. :x

Verder heb ik enorm veel medeleven met de ouders van Tim. Ik hoop dat zij in deze vreselijke situatie kunnen steunen op mensen die wel verstand en compassie hebben. Maar hoe dan ook, dit zal ze flink raken :(

Dit verhaal krijgt nog een staartje...

Edit; Ik bedoel niet dat ik blij ben dat het gepubliceerd is, maar dat zulke mensen dit anders alleen in hun huisjes hadden gedacht. Nu wordt het duidelijk hoe ziek de geest van de schrijver is en nu kunnen we iets tegen zulke mensen doen. Dus dat bedoel ik meer met goed dat het naar buiten is gekomen dat zulke zieke mensen bestaan en dat we ze nu kunnen mijden als de pest!

4. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Zo dat is even de vinger op de zere plek doen...

Wat een verschrikkelijk artikel. Een schande dat het is gepubliceerd!

5. knap

knap Niet meer actief

Te belachelijk voor worden dit artikel.

Ja we hebben recht op vrije mening,s uiting maar dit gaat werkelijk waar veel en veel te ver. En dat te spreken dat het god,s wens is.

Nou ik weet zeker als die bestaat. Dat de god die ik wens op deze wereld alles en iedereen respecteert. Wie of wat je ook bent.

Uit gesloten natuurlijjk pedofiele. Die zal ik nooit respecteren of accepteren in het leven.

6. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Is dit serieus? Walgelijk !!

7. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    @patryrocker :) amen op jou reactie!!!!! :)

8. jomay

jomay Bekend lid

5 sep 2012
    579
    316
    63
    Vrouw
    Dames,
    Dit is toch duidelijk geen serieus artikel.... dit is sarcastisch bedoeld naar die mw de haan of hoe ze heet toe, en de schrijver bedoelt juist het tegenovergestelde van wat hij schrijft...

9. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    :$:$:$
    Mijn god, je zou dit idd als moeder lezen. Maakt dan toch niks meer uit of het nou echt of sarcastisch is? Zo over de rug van die toch al zo door ellende getroffen vrouw/moeder. Bah, krijg er gewoon de rillingen van.

10. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Dan had hij het tegenovergestelde moeten schrijven.

11. ...

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Of het een serieus artikel is of niet ik krijg gewoon plaatsvervangende schaamte door dit soort berichten.

Walgelijk en nog walgelijker dat metro zoiets plaatst

13. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    dat is wel zo, maar het is zo heftig dat het zijn doel compleet voorbij streeft.

14. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Is het nu weggehaald?
    Want ik krijg het artikel niet te zien,,

15. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
  16. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik ben diep geschokt door dit artikel. Onbegrijpelijk dat de metro dit plaatst. Ik neem ze nooit meer serieus. Of het echt is of niet, dit kan en mag niet geplaatst worden over de rug van tim's nabestaanden. Wat heeft de schrijfster van dit artikel een ongelooflijk zieke geest. Bah wat een laffe nekslag naar de nabestaanden. Respectloos!

17. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik denk dat de meeste mensen zich echt wel beseffen hoe dit bedoeld is hoor;) Het is alleen hartstikke ongepast. Zoiets doe je gewoon niet als je een beetje spoort..

18. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Ik ben er helemaal stil van.. dat je het in je hoofd haalt om zoiets te schrijven.. en te plaatsen.. en dat er 11K fb likes zijn :$

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik ga toch reageren, kan het niet laten :(:x

Ik vind het meer dan schandalig dat zo'n artikel geplaatst wordt, sarcastisch bedoeld of niet, en er dan ook nog de naam van een ander bij zetten, zodat er verwarring ontstaat.

Die arme jongen heeft zich van het leven beroofd omdat hij gepest is, moeten er dan na zijn dood dan nog de pesterijen doorgaan????

Ik vind het walgelijk en misselijkmakend en heb diep meedeleven met de nabestaanden. Het zal je kind maar zijn en je zal dan als ouders zijnde ook nog dit soort dingen als natrap moeten lezen !!!!

:(:x:(:x:(:x

Deel Deze Pagina