Ik kan niet kijken, zit op m'n werk en m'n internetverbinding werkt niet voldoende om het online te volgen. Las net dat Scala de afscheidsplechtigheid gaat verzorgen. Dat wordt kippenvel en traantjes denk ik...
Zit hier alleen maar te janken, de grootte van deze tragedie wordt nu zo overduidelijk, zoveel witte kisten op een rij.. Echt niet te bevatten, het verdriet. Zo stom, maar ben zo blij dat het zo'n mooie dag is en dat de zon deze kinderen nog een keer mag raken.
Heel heftig inderdaad al die witte kisten... Ik zou dat denk ik niet kunnen, mijn kind zo publiekelijk begraven....
zit nu te kijken op NED1. verschrikkelijk zeg, vooral als je alle kistjes op het podium ziet staan, pfff
Same here, wat is dit verschrikkelijk om te zien.. Al die mensen die voor de laatste keer iets tegen die kindjes zeggen..
Heftig, heftig, heftig, en dan ouders, broertjes en zusjes die praten over hun overleden kinderen, broer of zus pfff. Zo oneerlijk dat ik de tv kan uitzetten en daarna het even kan vergeten en genieten van de zon. Zij krijgen hun kind nooit meer terug. Ik jank ook......
Wat is dit verschrikkelijk zeg! dit is toch je grootste nachtmerrie.. arme nabestaanden heb het zo met ze te doen
Ik had mij voorgenomen om niet te kijken, maar heb het dan toch opgezet. Wat heb ik zitten janken!! Ik voel me vandaag alsof ik zelf iemand heb verloren, maar ik besef dat ik me gewoon in de plaats van de ouders stel. Wat kan het leven hard zijn!!! Gelukkig hebben de kinderen en meester een prachtig, waardig afscheid gekregen. Maar ik zou het als ouder niet gekund hebben, zo'n publieke begrafenis.
ik heb het ook gevolgd, toen een van de kinderen over haar zusje begon , kon ik mijn tranen echt niet bedwingen . wel een hele mooie dienst!!!
Heb net fragmenten uit het nieuws online bekeken... Pff zo wenen Die getuigenis van dat meisje, voor haar zusje Ilana, hartverscheurend... Heel die rij doodskisten met foto's, het mooie hart van roosjes... Mijn moederhart bloedt bij zulke beelden... Ik hoop het nooit te moeten meemaken, dit wens je niemand toe...
Ik zou het nieuws heel graag willen zien vanavond, maar twijfel of ik ga kijken. Heb geen zin om zo te huilen...
Ik ben de herdenkingsdienst nu aan het terugkijken en ik vind het verschrikkelijk Wat vind ik het erg voor die kindjes en de nabestaanden, heb er geen woorden voor. Dit grijpt me heel erg aan. Dit gun je je ergste vijand nog niet toe
Ja hefftig he al die witte kistjes... iig een van de nederlandse kindjes word ook nog appart begraven. maar er zitten ook 4 meisjes bij die super dikke vriendinnetjes waren ... dus ergens ook wel mooi dat ze zo samen een dienst hebben.