hey, ik voel me echt raar en ben toch wat ongerust. ik heb rare pijnen in men buik en voel me echt ni goed. heb het heel de tijd koud, ook al staat de verwarming aan. maar de pijn in men buik is het ergste. misschien ben ik wat te bezorgd, ma vind het toch ni zo leuk. weet ni goed wat ik moet denken. (eergisteren heb ik ook heel de dag een knagende hoofdpijn gehad) grtz
Denk niet dat je vraag helemaal duidelijk is........ben je zwanger? wil je zwanger worden of juist niet? mss griepje? blaasontsteking? aankomende menstruatie? of ben je juist overtijd?...ehm?
ik weet niet of ik zwanger ben. en ik weet ook niet of die dingen met eventueel zwanger zijn te maken hebben.
nee pas begin december moete ze komen. ma tis gwn dak al een paar dage pijn heb in men buik; mij ni goe voel, constant koud. maja kan idd even goed gwn wat ziekjes zijn. dus ik denk gwn dat het afwachte is..
pas begin december...dan zou je net even voorbij je eisprong zijn, klopt? ik denk dat het nog wat vroeg is om te denken aan een zwangerschap, maar het kan natuurlijk wel...kan ook een griepje zijn hé...wat wil je zelf? groetjes
ja maar omdat ik men pil vergeten ben kan men eisprong veranderen heb ik horen zeggen. en het liefst wil ik het al wel, maar ja ik ga er niet te hard op hopen, want ik heb het nog al eens gehad dat ik mss zwanger kon zijn en de teleurstelling was enorm