hallo meiden, ik had gister bruin bloed verlies, moet ik me zorgen maken? mijn buik is wat gespannen. wie weet of dit ook ernstig is of hoort dit erbij?
Lieve Andrea, Volgens mij hoeft het niets te betekenen, een vriendin van mij had dit gedurende de gehele zwangerschap en heeft na 41 weken zwangerschap een gezonde zoon gekregen. Maar als je je zorgen maakt (wat ik me heel goed voor kan stellen) zou ik toch contact opnemen met je huisarts of verloskundige. Je kan dan om een vroege (inwendige) echo vragen. Ik duim voor je! Liefs
Ik heb het ook gehad tijdens de 4e of 5e week. Ik ben gister voor een echo geweest en alles was goed. Die mevrouw zei ook dat ze niks kon vinden wat een reden voor bloedverlies kon zijn. En zolang het bruin is, zei ze, is er niks aan de hand. Je moet je pas zorgen gaan maken als het helder rood bloed is wat gepaard gaat met krampen. Alsdus de echoscopist. Succes en als je het echt niet vertrouwd zou ik de VK even bellen.
dankjewel voor jullie reacties, heb vandaag geen bruin verlies gehad. heb alleen als ik loop een zwaar gevoel in mijn onderbuik. een gespannen gevoel soms pijnlijk. daardoor werd ik of ben nog steeds wat onzeker, heb de dokter gebeld en ik moest het even aanzien. en het in de gaten houden. 2 dec ga ik voor het eerst naar de verloskundige. ik hoop dat hun dan gauw zien of alles goed is. ik kan er op deze manier er nog niet echt van genieten. even afwachten dus. liefs andrea
Helaas.... Lees net dat het vruchtje van andrea79 niet meer te zien was Veel succes meid, ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven...