ik voel me een galia meloen...ff klagen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Miiepje, 14 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miiepje

Miiepje Actief lid

26 okt 2013
    249
    0
    0
    Ik moet echt even klagen hoor haha

Ik ben nu 28w zwanger van ons tweede kindje helemaal geen "zware" kwaaltjes ofzo
    Sinds een week voel ik me echt zwanger met bukken en tillen Enzo.

Ik ben ook gewoon al 15 kg aangekomen ! 15 !!!
    Bij mijn dochter was ik maar 7 aangekomen.
    Mijn buik is nog helemaal niet zo mega huge dus die 15 kg zit denk ik voornamelijk op m'n bips en benen of de beeb is gewoon mega groot...
    En niet te vergeten mijn hoofd..een drie dubbele onderkin ben net een galia meloen tenminste zo voelt het haha

Verder mag ik dus echt niet klagen eigenlijk maar het lucht wel even op zo..

Zijn er meer die veel zijn aangekomen maar een kleine buik hebben?
    Vanaf wanneer kregen jullie een mooie ronde buik ?

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Mmm dat is dan wel heel erg vervelend!!!

Ik ben 9 kg bijgekomen en vindt het echt verschrikkelijk veel MAAR ik pas nog altijd netjes in mijn maatje 40 positiebroeken en volgens mijn man heb ik geen dikkere kont gekregen :D

Ik heb het dus echt in mijn buik zitten, merk het ook goed, kan niet goed meer bukken, sokken aandoen is ook al een drama maar goed, zal er wel bij horen :D

3. Danie1991

Danie1991 Actief lid

18 aug 2014
    449
    0
    0
    pfoe, hier begint 't nu ook aardig zwaar te worden, ben toch ook al wel 10 kg (durf de laatste paar dagen niet meer op de weegschaal te gaan staan) en echt last van de buik. maar dat mag toch ook als je (bijna) 33 weken zwanger bent hihi.

4. Miiepje

Miiepje Actief lid

26 okt 2013
    249
    0
    0
    Haha gelukkig ben ik niet de enige.

Mijn positie broeken van mijn dochter zakken nu nog af of zitten nog wijd maar dat komt denk ik dus door de kleinere buik.

Ik zei tegen mezelf..niet meer op de weegschaal staan maar doe t toch haha
    Nou moet ik zeggen dat ik me ook echt niet inhoud qua eten ik hen de mac en de snackbar nog nooit zo vaak gezien als deze zw :D

Daarnaast snoep ik ook veel en vooral eet ik heel veel brood.
    Dusja eigenlijk is het me eigen schuld he haha maar kan er niks aan doen

5. Danie1991

Danie1991 Actief lid

18 aug 2014
    449
    0
    0
    tis ook allemaal zo lekker :3

6. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Ja hier ook veel op me billen zitten maar ook een redelijk ronde buik nu. Na de zwangerschap mag ik hard aan t werk!

7. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Bij mij zit het gewicht (volgens mij nu 10 kilo) vooral op mijn buik. Ik ben van mijzelf vrij slank en heb een wespentaille, en die wespentaille heb ik nog maar die buik maakt het zwaar.

's Nachts voel ik me net een zeehond als ik me omdraai in bed :D

Oja en ik begin nu echt vocht vast te houden, vooral in mijn vingers, lippen en onderkin

8. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

oh vreselijk he!
    Hier de 15 ook bijna aangetikt boehoe vind het afschuwelijk.
    En ik moet ook nog wel ff dus van die berichten in je mailbox over jou en je baby (in het laatste trimester kom je gemiddeld een pond per week aan) word ik al helemaal niet blij want ik zie er echt nog wel 15 bij komen ook :(
    Bij de eerste was ik de volgende dag 12kg kwijt. Hoop nu met twee op minimaal 15 en dat er nog maar een klein restje blijft plakken...

9. Miiepje

Miiepje Actief lid

26 okt 2013
    249
    0
    0
    Ik hoop dat het er hier ook gauw weer vanaf gaat hihi
    Ben bang dat er nog wel 10kg bij komt al hoop ik van niet haha maar heb gewoon steeds lekkere trek die niet over gaat tot ik iets lekkers gegeten heb :p

Ach het is voor een goed doel zeggen we dan maar he...

Deel Deze Pagina