Hi! Inmiddels/pas 5 weekjes zwanger, maar m'n buik groeit nu al, vanochtend was m'n taille nog maar moeilijk te vinden. Nu slaat een beetje de twijfel toe... met kerst en oud en nieuw heb ik griep gehad, was erg vermoeid en heb heel veel overgegeven. Ik had geen puf om naar de huisarts te gaan en uiteindelijk, na 2 en een halve week, voelde ik me weer lekker genoeg om te gaan werken. Ik werd spontaan 3 dagen te vroeg ongesteld (normaal kon ik de klok erop gelijk zetten) en dit heeft ook meer 2 en een halve dag aangehouden en was, in vergelijking met nromaal, erg weinig. Dit bedenk ik me nu natuurlijk pas achteraf omdat ik er op dat moment niet bij stil heb gestaan. Ook m'n eisprong, die ik normaal heel erg goed voel, heb ik niet gevoeld en op die dag bedacht ik dat het vast snachts geweest zou zijn. Pfff, eind februari moet ik voor het eerst naar de versloskundige. Nou hoorde ik dat ze bij de eerste afspraak alleen maar wat vragen stellen en geen echo maken, klopt dit? Ben nu zo benieuwd! Ik heb trouwens ook al een week last, en dan last tussenmaanhalingstekens, want ik bedoel geen pijn of irritatie, van hoe moet ik het noemen:de-grote-verhuizing in m'n buik, ofzo. Beetje moeilijk uit te leggen, maar alsof er continu beweging is, of m'n darmen alle contact opgaan ofzo.... herekent iemand dit? Groetjes
je buik kan niet groeien met 5 weken , dat zijn je darmen die naar voren komen , als ik véél eet dan lijk ik wel 6 maanden zwanger haha maar buikje komt denk ik na de 12 weken en soms nog later , succes vind het ookwel leuk als ik het heb voel ik me soms net of ik heel lang zwanger ben haha! groetjes
kan maar zo dat je dan miss toch langer bent dan je dacht. want echt groeien doet ie dan nog niet helemaal niet als het je eerste is. dan zijn het idd miss je darmen. maar baarmoeder komt echt pas later boven je schaambod uit of je moet dus al vaker een zwangerschap uitgelopen hebben dan rekt het sneller