De titel zegt het al, ik ben in 3 dagen tijd een kilo aangekomen. Nou ben ik al best veel aangekomen, ik woog voor de zwangerschap 55kg en nu 64. Maar een kilo in drie dagen is echt veel voor dit termijn. Lijkt me niet echt normaal. Wie heeft dit ook gehad met dit termijn? Maak me wel zorgen want als het zo doorgaat dan weet ik niet waar ik ga eindigen met de kilo's.
Joh, grote kans dat je vanavond weer iets heel anders weegt hoor Dat is van zoveel dingen afhankelijk. Wat je gegeten hebt, of je net naar de wc bent geweest of niet, e.d. Dagelijks op de weegschaal gaan staan, heeft echt geen zin. Als dat nodig was, zou de VK of gynaecoloog het ook wel dagelijks willen checken Ik zou die weegschaal lekker aan de kant gooien en proberen je er niet zo op te focussen. Mocht je aan het eind van je zwangerschap nu ineens extreem veel en snel aankomen, dán zou ik me zorgen maken, maar nu niet hoor!
Ik heb me vandaag en maandag in de ochtend gewogen voor het ontbijt en na toiletbezoek en had alleen een hempje en onderbroek aan... Ja, bij mijn vk wordt er nooit gewogen inderdaad dus zal wel niet zo belangrijk zijn. Maar baal er zelf gewoon heel erg van. Bij de vorige zwangerschappen kwam ik niet zo snel aan..
niets zo verschillend als gewicht. Ik was een tijd terug in 1 week tijd 3 kilo!!! aangekomen! Ik werd er niet vrolijk van, maar sta sindsdien alweer 4 weken stil in gewicht dus dan is het eigenlijk weer netjes verdeeld.
Ik ben laatst in een maand 5 kilo aangeko,en, en nu 1'5 kilo in een maand. Ik merk dat ik teveel op m'n Gewicht ga letter, en als er weer wat bij zit ben ik gelijk Chagie. Probeer t nu los te laten ik eet gezond beweeg genoeg ik heb bewoon de pech om snel en veel aan te komen helaas. Maar snap hoe vervelend het is..
Ik sluit me hier aan, ben gelukkig nog niet veel aangekomen in totaal, maar alles bijna deze maand... enkele weken geleden op 3 dagen ook 1 kg erbij (is er niet meer af gegaan). Afgelopen week op 1 dag bijna 2kg erbij, ik schrok me rot, nu een paar dagen later ben ik gelukkig weer 1,5kg lichter, dus is blijkbaar vocht... Het beste is om je niet te veel te wegen, maar pff dat lukt hier niet hoor...
Ik ben tot nu toe 1,5 kilo aangekomen, maar mijn ervaring is dat het pas na de 20 weken hard kan gaan bij mij . Leg me er gewoon bij neer, lijnen mag niet en je hebt het toch echt niet in de hand. Bij m'n eerste ben ik gestopt met wegen nadat er +20 in beeld kwam. De zwangerschappen daarna gewoon heel af en toe gewogen, maar eigenlijk boeit het me weinig. Overigens word ik niet gewogen in het ziekenhuis, bij geen 1 van m'n zwangerschappen is dit gebeurd.
Hoe moeilijk ik het ook vind, ik ga toch proberen te letten op m'n voeding. Want ik eet nu echt waar ik zin in heb. Heb dit altijd gedaan, ook met de vorige zwangerschappen maar nu kan ik het blijkbaar niet meer hebben. Ik weet namelijk ook dat het pas na de 30 weken echt heel hard zal gaan met de kilo's dus het lijkt me verstandig om het nu een beetje in de gaten te houden. Hoewel dat echt een uitdaging wordt want heb echt veel trek...
Ik kwam in een paar dagen 4 kilo aan, denk dat het vocht is. Ik was ook 55 en weeg nu iets van 72. Maar ik oog slank en alles zit in mn babybuik t is niet altijd erg om veel aan te komen, ligt eraan hoe