Ik ben een beetje ongerust en ik zal vertellen waarom. Gisteren had ik last van bruine afscheideing en dit best wel veel. Vandaag ook en ook helder rood bloed,het is water dun het bloed maar het is er wel. Het ziet er niet zo uit als dat ik ongi ben want dan is het heel donker rood bloed en nu echt water dun. Weet iemand wat dit kan zijn? Ik voel mij verder goed alleen erg moe maar dat ben ik bjna iedere dag. Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik ben nogmaals wat ongerust. Doei Teddy.
Hoi Teddy, het kan een innestelingsbloeding zijn. Heb je nog andere verschijnselen? Ik raad je wel aan je verloskundige te bellen. Zij zal het meer uitvragen en zonodig een echo voor je regelen. Volgens mij is hartactie zelfs te horen vanaf 5 weken (weet het niet precies). Geef aan dat je ongerust bent, dat nemen ze serieus. Veel succes, hoop natuurlijk dat er helemaal niks aan de hand is. Groetjes Amber
Hoi amber. Ik heb verder geen klachten buiten mijn bloed verlies. Het ziet er roze uit en ik heb maar een maandverbandje in gedaan omdat mijn onderbroek steeds zo vies is anders. Ik zie dat jij net een mk hebt gekregen en wens je er veel sterkte mee. heb je veel pijn gehad? Ik hoop dat het voor jou de volgende keer goed mag gaan. Doei teddy.
Hoi Teddy, nee hoor, ik heb deze keer geen pijn gehad. Het was een hele vroege miskraam. Maar dank je dat je er naar vraagt. Laat je weten hoe het gaat? Amber
Amber ik laat zeker weten hoe het met mij gaat. Ik kijk het wel even aan en aders bel ik volgende week de vk op. Doei fijn weekeind. Teddy.
Hoi Amber. Ik heb beloofd om je op de hoogte te houden dus doe ik dat nu ook even. Vandaag helemaal geen bloedverlies en gewoon urine dus ik ben erg blij. Wel voeld mijn buik hard en strak maar ja dat hoort er bij he. Ook heb ik veel last van scheetjes laten dus het zullen mijn darmen wel zijn die flink bezig zijn. Hoe gaat het met jou? Als het je eerste zwangerschap is dan ben je bij alles wat een beetje vreemd is ongerust maar hopelijk blijft het allemaal goed gaan. doei Groetjes Teddy.