Menstruatie na fluxus bij de bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door mieke1987, 14 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieke1987

mieke1987 Lid

3 mei 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo , even een vraagje over andere ervaringen hiermee.
    9,5 week ben ik bevallen van ons dochtertje. Een paar minuten nadat de placenta eruit was heb ik een fluxus gehad en ben hierbij 2,1 liter bloed verloren. Gelijk naar de ok en daarna hebben ze een ballonnetje geplaats en catheter.
    De 1e menstruatie had ik na z'n 4 weken, hier ben ik gelijk op de 1e dag met de pil begonnen.(zeer lichte menstruatie gehad)
    Deze week mijn stopweek en het lijkt nu allemaal los te komen, stolsels en heel heel veel bloed.
    Zijn er meer mensen met dezelfde ervaring? Hoe gingen de latere menstruaties ? Het lijkt erop dat mijn lichaam zich nu aan het opschonen is , omdat er bij de eerste menstruatie minder bloed was......heb overigens wel gelijk bloed bijgekregen .

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Je menstruatie kan veranderen na een kindje. Ik heb 2x fluxus gehad en ik heb na de 2e fluxus 5,5mnd gevloeid omdat mijn bm alsnog niet goed samentrok.

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik ben niet bekend met een fluxus, maar weet wel dat mijn eerste echt goede menstruatie na de bevalling heel heftig was.

Veel bloed, veel last.

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hier ook na de fluxus geen bloedverlies meer gehad, ze hadden me helemaal schoon gemaakt van binnen en een verbandtampon ingebracht om het te stoppen.
    Maar de eerst volgende menstruatie was pijnlijk en heftig..

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Ik heb ook een fluxus gehad en inmiddels ook weer mn eerste menstruatie, en de eerste dagen had ik ook wel last van wat stolsels. Gisteren dacht ik dat het al zo goed als voorbij was, maar vanmorgen leek het wel weer net zo erg als na de bevalling.

Inmiddels ben ik dik 5 dagen heftig ongesteld, dus ben benieuwd hoe lang dit nog aanhoudt.

Deel Deze Pagina