kwijlmonster

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lennylenn, 1 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hoooiii...

nu ben ik het zat!! ik heb een prachtige zwangerschap bijna achter de rug en naast alle standaard kwaaltjes kreeg ik nog een "kadootje" erbij. Best genant en ik hoop ook echt dat dit na de zwangerschap voorbij is want ik snurk en kwijl in mijn slaap. van het snurken merk ik natuurlijk niks maar mn vriend heeft het een keer met zn tel.opgenomen en ik schrok er gewoon van!!! echt discusting!!!

en dan het kwijlen OMG!!! dat vind ik ook zo erg en vies. en het is niet een beetje kwijl neeee mn smo*l lijkt wel verdoofd en alles loopt eruit. ik lag laatst lekker in mn vriends armen te dutten en ik wilde me omdraaien en ik hoor..gatverdamme nancy...je kwijlt in mn oksel!!!! ;) sorry babe!!! wen er maar vast aan hahahah dat krijg je straks ook met de baby. hij vond het niet erg maar walgde er wel van want hij is echt vies van dat soort dingen.

hebben jullie naast de zwangerschapskwaaltjes ook dit soort :xleuke:x kadootjes erbij gekregen?

hihiih lavast bedankt voor het delen van jullie minder leuke kwaaltjes.. ben ik tenminste niet alleen:D

2. sitara

sitara Bekend lid

16 jan 2009
    528
    1
    0
    hey

nee sorry, ken ik niet
    maar leuk lijkt het me idd niet :s

xxx

3. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Het kwijlen heb ik (gelukkig ;)) nog niet, maar het snurken komt me bekend voor. Volgens mijn man lijkt het nog het meest op het gesnurk van een enorme kerel ha ha!
    Wat ik wel afgelopen weekend op een verjaardag had was wel erg genant..... deed mijn mond open om iets te zeggen kwam er ineens een boer uit:):):). Fijn dat alles zo "hoog" zit;). Dat had ik dus echt niet aan voelen komen, gelukkig had niet iedereen het gehoord!

4. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik schijn inderdaad behoorlijk wat bomen om te zagen 's nachts, mijn man is al eens geirriteerd op de bank gaan liggen (alsof ik er iets kan doen..) En inderdaad, de laatste tijd kwijl ik mijn kussen onder. Tja, ik word met de dag charmanter ;)..

5. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik heb dat soort dingen gelukkig niet meer. Met niet meer bedoel ik: in het begin vd zwangerschap snurkte ik wel, omdat ik zo doodmoe was!!! Logisch met al die verandering in je lichaam. Heb dan ook maar even gesnurkt volgens mijn vriend en nu niet meer...Wat hij wel vervelend vind als hij nachtdienst moet draaien is dat ik hele avond/nacht draai en beweeg etc in bed, maar daar kan ik me heeeel goed wat bij voorstellen omdat ik mezelf er ook mateloos aan erger en moe van word :)

6. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

20 sep 2008
    425
    0
    0
    haha ja ik heb dat ook!!! Verschoon zelfs mijn kussensloop iets vaker. Tja lekker sexy hè?!

7. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Haha dat kwijlen heb ik deze week ook voor het eerst mee mogen maken. Kan er nu wel om lachen, maar vond het toen wel smerig:D

8. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    oh jeetje nog iets om naar uit te kijken dus.
    Snurken weet ik eigenlijk niet en kwijlen doe ik nog niet maar ja ben ook nog niet zover als jullie.

9. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

@kimmedin": ach meid spring dan maar ene gat in de lucht want uuuhh...ik heb het snurken en kwijlen al heeeeel vroeg in de zwangerschap gehad dus waarschijnlijk krijg jij het niet. charmant is het niet dus wees blij :D

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi hoi ik had dat ook en ja na de bevalling is dat wel over hihih

11. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Haha... nou ik kwijl altijd, daar heb ik geen zwangerschap voor nodig. ;)

Deel Deze Pagina