hihi ik kan het me wel voorstellen hoor ik had het ongeveer 15 weken geleden met het biertje van mijn man, die zei toen ook nee je krijgt niet zelfs geen 1 slokje Nu verlang ik er gelukkig niet meer naar
Ik heb trouwens eens een stukje gelezen dat je af en toe best een klein beetje wijn mag drinken aan het einde van de zwangerschap, een half glaasje rood ofzo.. ik weet niet meer waar dat nou stond. Maar je schijnt er in je zwangerschap ook niet echt goed tegen te kunnen, dat stond er ook, dan is een heel klein beetje al voldoende om "high" te worden. Maar dat je dat af en toe mocht drinken op het eind van de zwangerschap had ermee te maken dat je je dan beter kon ontspannen ofzo.. niet dat ik dat ga doen hoor, want ik hou helemaal niet van rode wijn... bleh..
Vriendin van mij dronk wel alcoholvrije wijn en volgens haar was het prima te drinken. maar ik hou niet zo van alcohol dus ik mis 't ook niet. De filet wel
OOOOHWW WIJN!!! Hou op schei uit! Ik denk er de hele zwangerschap al aan, en nu met dit weer des te harder. Heb er zo'n zin in!!! Als alternatief neem ik soms maar een Bavaria 0,0%. Is best te drinken maar tóch kan het niet tippen aan een wijntje! Mijn collega's zeggen steeds 'Als je bevallen bent krijg je van ons een fles champagne en een paar flessen wijn'. Haha. Vanavond gaan we ff terrasje pakken met vrienden, iedereen lekker aan het bier of wijn en ik....een 7upje. Ach nog een paar weken.
Pfff ik krijg dorst van dit topic Er zou nu best een lekkere droge witte wijn met wat ijsblokjes ingaan..... maar ik heb de hele zwangerschap geen druppel alcohol gedronken dus ik ga dat nu ook maar niet doen. Als de kleine er eenmaal is heb ik wel een wijntje verdiend!
Ik vind de alcohol vrije wijn best lekker oke is niet zo lekker als normle maar een best altenatief moet je het wel bij een slijter kopen. En er niet gelijk te veel van verwachten
nou echt wle zeg he, heb echt ook heel veel zin in een lekker glaasje zo savonds op ons terras. maar jah nog ff wachten ben gelukkig uitgerekend in de periode dat de federweiser weer komt. (eerste wijn) en dan komt daar dus echt wle wat van in huis voor direct na de voeding hihi jamie jammie. enn u houd ik het op een alcohol vrij biertje maar dan wel ene witte en duitse want vind die uit ned echtn iet te drinken.
Normaal drink ik zelden alcohol, bij hele feestelijke gelegenheden of als het heel erg warm is in de zomer misschien een glaasje muscatel of wit biertje. Maar nu ik zwanger ben en het niet mag... pffff Komt alleen maar door het niet mogen hebben hoor. En daar ben ik streng in. De baby kan de alcohol niet afbreken, waardoor die het weer uitplast in het vruchtwater en dat dus weer inslikt. Hierdoor blijft het de alcohol gedurende de zwangerschap binnenkrijgen, ook al is het maar weinig, gezond is het niet. Filet Americain taal ik niet naar, supermarktversies vind ik sowieso niet te eten. Maar als ik bevallen ben denk ik dat ik toch een klein glaasje wijn ergens op een veilig tijdstip zou willen
Kom net van een verjaardag...............iedereen lekker aan de rosé in de tuin. Pfft, ben om 21.30 uur al naar huis gegaan
Alcoholvrije rose bij de Gall&Gall. IJskoud zeker goed te drinken!!!! Hmmm, met dit weer een superalternatief hoor
Oh meid ik riep maandag nog tegen mijn vent: weet je waar ik zin in heb, vanavond bij de vuurkorf een bacotje drinken. Ik doe het niet maar oei lekker zou hij wel zijn geweest als ik niet zwanger was geweest.