Hoi, mijn kleintje kan niet in slaap komen doordat hij zo'n last heeft van overtollig slijm in zijn luchtwegen. Voor zijn neusje hebben we neusdruppels, maar wat kan ik tegen het slijm in zijn keel doen? Alvast bedankt!
je kunt luuf op z'n borstje smeren en die zoutoplossing helpt ook wel tegen slijm achter in de keel, als hij echt benauwd wordt moet je naar de ha
de douche/badkamer vol met stoom laten en met je kleintje erin staan. Bij mijn dochter help dat nog steeds.. alles komt lekker los,neus keel
ik geloof dat luuf echt voor de neus is dat het juist de luchtwegen irriteerd! Lars had ook lars van veel slijm, schijn de tijd van het jaar te zijn. Hij heeft nu een bruine en een blauwe puffer en is er nagenoeg helemaal vanaf. Hij heeft weer energie en krijgt weer wat kleur in zijn gezicht. Echt slijm moet je gewoon mee naar de HA hoor dat lost niet vanzelf op. Je hebt ook bisolvon voor kinderen die mogen zuigelingen ook. Op het doosje staat hoeveel druppies ze mogen.
Ja, ik wil morgen ook even naar de HA. Maar voor nu? Al die middeltjes die jullie noemen heb ik niet in huis... en die douchecabine met stoom zou wel kunnen, maar hij is al in bad geweest en heeft een hele droge huid. Dus nog een keer...ik weet niet of dat wel goed is...
hij hoeft niet zelf in bad of onder de douche... ik zette de hete kraan van te voren al aan.. heel de badkamer vol met stoom en gewoon in de ruimte staan. en zachtjes proberen het slijm los te kloppen. veel succes zo zielig voor die kleintjes
oh jee, een ui naast bed helpt iig tegen hoesten ik weet niet of het tegen slijm helpt. je kan ook het hoofdeinde van het bed even ophogen. Wij hebben 2 stenen onder het hoofdeinde van de poten van het bed zodat zijn hoofdje iets omhoog ligt dat scheelt heel erg in het eventuele benauwd zijn. Anders zou ik het niet weten.
Wij zetten altijd een doorgesneden ui op Rubens kamer. Ik weet niet of het alleen helpt tegen de verstopte neus, maar je kunt het altijd proberen en inderdaad het hoofdeind van het bedje wat hoger zetten lijkt me ook een goed idee.
Je hebt ook een soort korte kuur van die VSM druppels. Is ook voor de luchtwegen en helpt de weerstand te verhogen. Geloof dat het "nisykind forte" heet. Na een dag of 2 ga je merken dat je kleine zich ook beter gaat voelen. Hier heeft het wel heel goed geholpen.
wij zijn gewoon naar de apotheek geweest en hebben het uitgelegd, ze heeft toen hoestdrank gehad daarvoor en met een dag of 2 was het weg, ze had die nacht daarvoor dan ook de hele nacht gehuild en gekrijst