Wauw ik ben donderdag jarig en mijn lieve man kwam vandaag thuis met een heel erg vet kado! Een Apple iPad! Wat een gaaf ding zeg! Ben er helemaal blij mee
Haha nou m'n vent houd er niet zo van.. Die zit liever achter een 21 inch scherm.. Dus ik ben hem niet heel de dag kwijt aan manlief hoor.. Is helemaal van mij hihi. En m'n dochters zullen er wel graag op gamen..
Nou...veel dingen doet mijn mannetje hoor Nieuwe dingen erop zetten enzo, ik gebruik em alleen voor hyves, fb, zp, beetje surfen op internet, spelletjes...
Ja daarvoor gebruik ik hem nu ook nog alleen.. Totdat ik doorheb wat ik er meer mee kan denk ik.. Vind het wel lekker snel typen zo.. I love it
Leuk, ik kreeg hem ook voor mijn verjaardag echt een super ding. Wel een beetje jammer dat hij niet heeft gewacht met geven. Ik vind het persoonlijk altijd leuker het ook echt op je verjaardag te krijgen! Alvast gefeliciteerd!!
Nou ik heb zelf niks met m'n verjaardag eigenlijk.. Ik vier m'n verjaardag ook nooit.. Dus vandaar dat ik m'n kado vandaag al kreeg.. Want dat is natuurlijk wel heeeeeel erg leuk hihi.
Gefeliciteerd alvast meid! Enne, veel plezier met je nieuwe speeltje! Waarschuwing: het ding is vet verslavend, ook je meiden zullen er blij mee zijn.
Wat kan je er allemaal mee dan? Zie ook veel Apps ? Ik heb zelf nog een ouderwetse Nokia telefoon dus daar begrijp ik verder niks van.. Haha van Apps en dat soort dingen..
Even itunes installeren op je computer, account aanmaken en dan kan je gaan shoppen in de app store! Kan je bij zoektermen ook specifiek of zoek naar apps voor je meisjes bvb. Veel plezier!