oh, en van die horloges van swatch, met die gigantische klokken, die je eruit kon halen... popswatch geloof ik?!
Hebben jullie ook van die Flik Flak horloge's gehad, toen je voor het eerst goed kon klokkijken. Iedereen uit mn klas had er 1. Marktplaats.nl > Flik Flak kinderhorloge - Sieraden, Tassen en Uiterlijk - Kindersieraden
leuk om alles zo weer terug te zien hahahaha kwam dit nog tegen op mp die had ik jaaaaaren geleden ook hihi
Oke ff denken ... Ben van 1974 ... Wat ik me kan herinneren. In de 6e klas (groep 8) waren de kleren groen, blauw, oranje en geel in. Met hangriempjes. Ik had groene laarzen Felgroen welteverstaan. En dan zeer eeh... kleurige kleren erbovenaan. Stonewashed spijkerbroeken. In zoetermeer kocht iedereen ze bij Heavy/crums. Ik had een hele strakke en dan droeg ik er lange zwarte laarzen overheen. Mijn haar gewoon lang en dan een staartje van de bovenkant, die touperen en nog een getoupeerde kuif met albert heijn haarlak, want die werd hard haha. Black&White trainingspakken, converse, troop schoenen. Ik heb ook nog, toen ik 14 was, een trappetje boven mijn oor gehad :S. Verder idd de broeken met rokje. Ik had broeken met dan een bijpassend rokje/lapje aan de voorkant en aan de achterkant niet zeg maar. Witte leren Mags, die andere vond ik lelijk, wilde alleen witte leren (hoezo die zijn mooi? Whhahahahaha) Strakke fietsbroekjes (ala Neneh Cherry in Manchild) met sneakers eronder. Permanent :s hahahahahaahah, ach ja, op dat moment was het in toch
Denk ineens terug aan de tijd dat je achter de tong van je schoen een sponsje of een opgerolde sok deed haha.
jhahahahha jaa die had ik ook!! ook zo een portemonnee met een ketting eraan, maakte je aan he broek vast.
Jaaaa: Flik Flak horloge! Geweldig, volgens mij had ik een gele. Dat is echt nostalgie zeg! Wat vergeet je toch veel zeg ( soms ook maar gelukkig ook...) En schoot me nog te binnen: sokken met van die enorme kanten roesels bovenlangs.
Wat een herkenning. Heerlijk al die dingen. - getoupeerde kuif - klaparmbanden. - ketting met speentje (heb ik nog bij mijn mama thuis) - Het fietsbroekje met gladde stof. En vast nog meer..............
Oh ja die wielrenbroekjes met gladde stof... Whaha heb ik ook wat in rondgelopen met m'n Fido Dido shirt er op. Walgelijk haha
Spicegirl schoenen met van die dikke zolen. Klapbandje. Z'n strak ketting van plastic om mijn nek. Piercing door me nagels. Van die zwarte Plastic bandjes om mijn polsen . Speentjes aan een koortje. Die verschrikkelijke cassette recorder met veel te grote koptelefoon
O en dan die laarzen waarvan ik nu denk waarom in gids aan. Kwamen ongeveer gelijk uit met de spicegiel schoenen volgens mijn misschien iets later. Die zwarte leren met dubbel dikke hoge zool. Letterlijk 2 zolen aan elkaar en zo lelijk en duur.
Ik lig om sommige dingen echt in een deuk! Om zo onderhand elke vinger een ring, van die wikkel"rokjes" wat eigenlijk gewoon doeken waren, nike air max schoenen met zo'n laag lucht in de zool, naveltruitjes, kiplingaapjes aan je tas, van die veel te dikke leren schooltassen waarvan iedereen zei:hee tas, waar ga je met die brugpieper heen?!" (voor het tijdperk met de laaghangende eastpak rugzak en de canvas boodschappen tas), ow en bedenk me ineens van die afgrijselijke schuimen slippers met elastieken banden!!! ( zal eens googlen voor een plaatje en ZO lelijk!!!!) Edit:jammer , kan m niet kopieren, maar op google vond ik ze en werden ze gewoon nog steeds verkocht onder de naam vintage slipere, whahahahaha
Nu ik met dit topic bezig ben mis ik spontaan mijn furby popje . Is dan wel geen mode maar vond hem geweldig. Net als dat gekke popje (bruin beertje/aapje) die zijn duim in zijn mond kon doen. Dit is combi met die mode van toen, o echt te erg. O wow denk ineens aan die geweldige broek met al die zakken aan de zijkant. Hoe meer zakken hoe beter. Heuptasje ipv handtas en yes je hoorde erbij