Verschrikkelijke dingen die je vroeger droeg

Discussie in 'De lounge' gestart door Babyengel, 6 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    oh, en van die horloges van swatch, met die gigantische klokken, die je eruit kon halen... popswatch geloof ik?!

2. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

3. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Zo 1tje had ik.

4. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    ja, toevallig zag ik die van de week nog bij de v&d hahaha

5. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Ja, ik had ook een flikflak. een rode :) Ik heb hem nog steeds ergens liggen ;)

6. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    leuk om alles zo weer terug te zien hahahaha

kwam dit nog tegen op mp die had ik jaaaaaren geleden ook hihi

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Oke ff denken ...

Ben van 1974 ...

Wat ik me kan herinneren.

In de 6e klas (groep 8) waren de kleren groen, blauw, oranje en geel in. Met hangriempjes. Ik had groene laarzen :p Felgroen welteverstaan. En dan zeer eeh... kleurige kleren erbovenaan.

Stonewashed spijkerbroeken. In zoetermeer kocht iedereen ze bij Heavy/crums. Ik had een hele strakke en dan droeg ik er lange zwarte laarzen overheen.
    Mijn haar gewoon lang en dan een staartje van de bovenkant, die touperen en nog een getoupeerde kuif met albert heijn haarlak, want die werd hard haha.

Black&White trainingspakken, converse, troop schoenen. Ik heb ook nog, toen ik 14 was, een trappetje boven mijn oor gehad :S.

Verder idd de broeken met rokje. Ik had broeken met dan een bijpassend rokje/lapje aan de voorkant en aan de achterkant niet zeg maar.

Witte leren Mags, die andere vond ik lelijk, wilde alleen witte leren (hoezo die zijn mooi? Whhahahahaha)

Strakke fietsbroekjes (ala Neneh Cherry in Manchild) met sneakers eronder.

Permanent :s
    hahahahahaahah, ach ja, op dat moment was het in toch :p

8. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Denk ineens terug aan de tijd dat je achter de tong van je schoen een sponsje of een opgerolde sok deed haha.

9. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Verschrikkelijke schoenen. Die ga je toch niet dragen.

Ik had ze in het zwart. ssssssssssssssst

10. Jaaa flik flak horloges! Tsjee, wou dat ik me nog kon herinneren welke kleur we hadden..

11. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

jhahahahha jaa die had ik ook!!

ook zo een portemonnee met een ketting eraan, maakte je aan he broek vast.:):)

12. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Bodystocking (maar dan niet als ondergoed)....

13. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Jaaaa: Flik Flak horloge! Geweldig, volgens mij had ik een gele. Dat is echt nostalgie zeg!

Wat vergeet je toch veel zeg ( soms ook maar gelukkig ook...:D)

En schoot me nog te binnen: sokken met van die enorme kanten roesels bovenlangs.

14. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Wat een herkenning. Heerlijk al die dingen.

- getoupeerde kuif
    - klaparmbanden.
    - ketting met speentje (heb ik nog bij mijn mama thuis)
    - Het fietsbroekje met gladde stof.

En vast nog meer..............

15. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Oh ja die wielrenbroekjes met gladde stof... Whaha heb ik ook wat in rondgelopen met m'n Fido Dido shirt er op. Walgelijk haha

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Spicegirl schoenen met van die dikke zolen. Klapbandje. Z'n strak ketting van plastic om mijn nek. Piercing door me nagels. Van die zwarte Plastic bandjes om mijn polsen :). Speentjes aan een koortje. Die verschrikkelijke cassette recorder met veel te grote koptelefoon :)

17. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    O en dan die laarzen waarvan ik nu denk waarom in gids aan. Kwamen ongeveer gelijk uit met de spicegiel schoenen volgens mijn misschien iets later. Die zwarte leren met dubbel dikke hoge zool. Letterlijk 2 zolen aan elkaar en zo lelijk en duur.

18. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    O mijn god. Die Herinnering zat ver weg gestopt. Te erg

19. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik lig om sommige dingen echt in een deuk!

Om zo onderhand elke vinger een ring, van die wikkel"rokjes" wat eigenlijk gewoon doeken waren, nike air max schoenen met zo'n laag lucht in de zool, naveltruitjes, kiplingaapjes aan je tas, van die veel te dikke leren schooltassen waarvan iedereen zei:hee tas, waar ga je met die brugpieper heen?!" (voor het tijdperk met de laaghangende eastpak rugzak en de canvas boodschappen tas;)), ow en bedenk me ineens van die afgrijselijke schuimen slippers met elastieken banden!!! ( zal eens googlen voor een plaatje en ZO lelijk!!!!)

Edit:jammer , kan m niet kopieren, maar op google vond ik ze en werden ze gewoon nog steeds verkocht onder de naam vintage slipere, whahahahaha:)

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Nu ik met dit topic bezig ben mis ik spontaan mijn furby popje :(. Is dan wel geen mode maar vond hem geweldig. Net als dat gekke popje (bruin beertje/aapje) die zijn duim in zijn mond kon doen. Dit is combi met die mode van toen, o echt te erg. O wow denk ineens aan die geweldige broek met al die zakken aan de zijkant. Hoe meer zakken hoe beter. Heuptasje ipv handtas en yes je hoorde erbij

Deel Deze Pagina