Verschrikkelijke dingen die je vroeger droeg

Discussie in 'De lounge' gestart door Babyengel, 6 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ik zit echt serieus te denken om die la gears te bestellen, hoorde van mijn beste vriendin, die ze in het roze/wit/zwart gevlochten had, dat ze vet jaloers was, ze wilde die ik had(lila/mintgroen)

Oh over vroeger, zeiden jullie ook altijd als iemand afging "vette bok voor je" en deed je de sik na? (snappen jullie m wel zo? Anders maak ik morgen een foto hoor aha)

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

Hahahaha jaa die bok ken jk nog wel :p
    Net zoals scott! Haahha of hoe je t ook schrijven wil:p
    En 'vroeger' werd je ook uiteraard wle eens gedist haha
    Geniaal!:cool:

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Zoooo maar die trollen waren echt hip!:D haha

4. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    #304 knor, 15 jan 2012
    Laatst bewerkt: 15 jan 2012
    Leuk dit topic, dr komt weer van alles naar boven. Bijv die ketting met de speentjes ligt me vaag iets van bij dat ik die ook had maar hoe zag dat er ook alweer uit? Verder heb ik bijna alles wel gedragen wat hier voorbij komt. Ook zon heel kort broekje met een maillot eronder (weet niet meer hoe ze heten), van die wijde slobberbroeken met een print (geen housebroek), blokhakken, naveltruitje...., slobsokken met daaronder een soort kistjes, kniesokken en een rokje, o ja en zon stokje waar mee je je staart omhoog kon trekken (staart maken, lus erom, achter elastiek weer naar beneden trekken zodat je staart weer naa beneden gaat snappie?),`o ja en een wit thirt met voorop een zwarte foto print van bijv. een zoenend stelletje. Of een topje zonder mouwen met daaronder een strak shirtje en dan op je buik een knup maken (zaten van die stukken aan die je dan aan elkaar vast kon knuppen),

5. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    door dit soort topics ga ik me altijd afvragen waar al mijn spullen gebleven zijn! idd die bedeltjes met speentjes, ik had daar een doos vol mee! en die trollen idd! ik had vroeger een broek met vlekken, rood en zwart meer batik ofzo maar dan in die tijd 'hip' en daarmee ging ik vroeger ook gewoon naar mijn werk, op een gegeven moment had ik allemaal groene en roze haarplukken, ik weet nog dat ik in het vliegtuig zat en een vrouw niet kon stoppen met kijken haha. ;)

6. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Deze dingen ook zo herkenbaar. En die korte broekjes zijn hotpants. Heb ik ook gehad inclusief die slobsokken.
    Bij ons op school (groningen) helemaal hot.

7. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Als ik een gat in m`n maillot had naaide mijn moeder er een hartje op of een fruit figuur...(knielappen)
    Een soort russische wintermuts met aan de strikkoorden van die ballen.

8. Uhh nee nog nooit van gehoord.. dit klinkt ook wel heel raar en lachwekkend zo :D

Hier was het alleen maar DIS DIS DIS onmin gedist! etc

9. O jaaa die dingen! Je had allemaal van die hulpstukken om je haar mee te doen.. kon je een bijzondere knot mee maken ook.
    Die was ik alweer vergeten, maar had ik ook allemaal hihi :D

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

van die madona laarsjes me eerste hakjes....en dan de flats opzoeken omdat je inde galerij zo van de trap af kon lopen zodat je je hakjes hoorde klikken .zooooo stoer!

een bomberjack! hoe erg ! jajaja ik vond mezelf helemaal geweldig ermee....

cavello heerlijk om in te slapen maar ik ging er ook mee in naar school

en paarse zelfgemaakte jumpsuit van dat jogginstof met mega wijduitlopende pijpen en dan blokhakken eronder.....en om af te maken een zwarte roos op me borst.....

stekels! laten knippen 8 jaar oud....mama!!!!!!!!!!

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oja nog de laatste
    vroeger had ik een soort verf bak daaronder kon je een t-shirt onder leggen dan draaide er een plastic ding boven rond en kon je verf tubbes uitknijpen erboven
    dan kreeg je een vet cool bedrukt hippie achtig shirt waar je zeker mee wist dat niemand zon zelfde shirt al jouw had....

ben toch wel altijd bezig geweest met mode maar denk toch een verkeerde kant op ben begonnen haha

12. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    ojee, wat een herkenning allemaal weer!
    Ik ben van '79 en ik had toen ik een jaar of 12 was idd zo'n grote getoupeerde kuif die stijf stond van de haarlak haha.

Ook die riem met metalen bloem, wie had hem niet:D.
    Ketting met peace-teken.
    jasje met bb-ruitjes met schoudervulling in het zalmroze én mintgroen:)

oja en op een gegeven moment waren die ''swatch-horloges'' helemaal in. Met van die grote ronde klokjes die je kon wisselen op verschillende bandjes, ook gehad:D

Deel Deze Pagina