Ohhhhhh Die heb ik ook gehad... Ruilen met vriendinnen Housebroeken heb ik ook gehad spice girl schoenen ook vreselijk zeg.. En Cavello en Australian broeken en Chipie met van die grote plaatjes op je kont
Nina ik heb zon ketting ook haha ook zoiets. Draag m nu met carnaval. Hoe fouter hoe liever. Allesandro...zolang die broek maar lekker zit toch?
Geweldig topic zeg! Hahahaha ik droeg altijd van die buiktruitjes......hoef ik nu niet meer te doen haha En deze: Gevonden Op Marktplaats voor MonoBrow « MonoBrow Hihi erggggg......ooh en die vesten die toen inwaren....denkdenk, met felle kleurtjes en in t midden een rand met gekleurde konijntjes, die dingen waren vreselijk duur haha
Oh ja Chipie. Idd van die grote plakaten er op haha. En dan had ik ook nog zo'n charmant halfstaartje op mn kop met een grote strik erin. Haha vreselijk....
Ik had op een gegeven moment zoveel speentjes aan een ketting hangen, dat ik gewoon pijn in mijn nek ervan kreeg.
O ja een zwarte bomberjack heb ik ook nog gehad.. maar toen was ik ietsje ouder. EN ja een ketting met spenen, autootjes, schoentjes etc. Sowieso herinner ik me heel vaag allemaal vreemde gekleurde sierraden en zwarte banden ofzo?? Maar dat is wel veel langer geleden. Toen was ik nog heel klein. @ Allessandro, ik zie je al zitten thuis met je housebroek aan.. Die dingen ken ik helemaal niet.. @ Spoiled, haha zag er vast geweldig uit met die spillebeentjes
jammer mn laptop wil de llinkjes niet openen maar kan me er iets bij indenken oke ik had geen mag's (zus wel) ik hd namenlijk paars metallic dr martens hahaha (mn haar had dezelfde kleur ) owja en ik heb iets jonger(10/11 ofzzo) een groen geblokte tuinbroek met een kanaarie geel shirtje gedragen
Allesandro die polsbandjes hilarisch. De leraren werden er gek van. En schoenen met lichtjes. Hier ook gehad. Van die hoge witte met roze.
Oh ja, van die klaparmbandjes! Had ik ook ja. En ook zo'n ketting met die speentjes en dolfijntjes. Op de middelbare school liep ik er wel netjes bij palladiums of timberlands of nette instappers, 2 blousjes over elkaar met de kraag omhoog en dan een oilily sjaaltje erbij. Uitgezakt knotje maakte het plaatje compleet Dat was toen echt in, 2 of zelfs 3 blousjes of polo's over elkaar dragen met de kraag omhoog. Weet nog dat mijn tante een keer vroeg of ik het koud had, hahaha
Ooh en deze dan! Die vind ik nog steeds leuk haha, maar mag ze niet meer aan hahaha Beautylab.nl – Nostalgie Even naar beneden scrollen hahaha
O ja.. dat had ik nog even geblokt.. die klikarmbandjes en lichtjesschoenen. Timberlands heb ik ook nog gehad.. met oilily sjaaltjes.. die ik overigens ook op zolder terug heb gevonden
Sommige dingen die ik hier voorbij zie komen, mocht ik niet van mijn moeder. Ik denk dat haar maar eens ga bedanken.
Desert jep die bedoelde ik haha ik had ze met lichtjes. Rosa ja soms denk.ik echt hoe heeft ma me zo de deur uit durven laten gaan.