Verschrikkelijke hoofdpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sanjor, 12 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomerwondertje

zomerwondertje Actief lid

19 jul 2013
    248
    1
    0
    hier tijdens vorige zwangerschappen ook regelmatig dagen na elkaar hoofdpijn. Ik nam dan wel meteen paracetamol als ik het voelde opkomen, dan was het snel weer weg en hoefde ik 'maar' 1 per dag in te nemen, en dat max. 3-4 dagen na elkaar en dan pauze met paracetamol; zo bleef ik meestal hoofdpijn vrij. na verloop van tijd bleef de hoofdpijn weg

ben nu in week 11 en sinds 2 dagen terug hoofdpijn. ben nu ook a t proberen meer te drinken maar als 'k morgen terug zo 'n hoofdpijn heb, terug a de paracetamol. is echt veilig hoor

en ja, hier ook stekende hoofdpijn als ik beweeg / a t stappen ben. Echt snijdend...

in zeldzame gevalen is er idd sprake van zwangerschapshoofdpijn en zijn er vrouwen die daar de hele zwangerschap last v hebben. en echt niet fijn :(
    sterkte !!

2. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Thnx voor alle reacties :)
    Ben me rot aan het drinken vandaag maar heb het nog steeds.

Wat ik wel heb gedaan (heel slecht, ik weet het!!) is een energie drankje gedronken. Ik drink geen koffie.. En sindsdien gaat het wel iets beter ;) toeval of niet?

Als ik sommige verhalen zo lees ben ik heel blij dat het aan het einde van de zwangerschap is komen opzetten. Kan amper naar een computer kijken dus zou een probleem geweest zijn op me werk..

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Nou meiden het extra drinken helpt niet.
    Merk dat cafeïne wel werkt maar om daar nou hele glazen mee achterover te slaan.

Vanaf nu maar paracetamol proberen en dat 3 keer per dag paar dagen volhouden. En anders stap ik naar de dokter.

Mijn moeder heeft namelijk een hersentumor en ben toch al wat sneller bang met hoofdpijn ;)

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Niet alles gelezen. Bij mij werd de hoofdpijn veroorzaakt door mijn bekken. Braaf oefeningen doen deed wonderen....

5. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Pff heftig, een hersentumor. Kan me dan indenken dat je daaraan denkt als je zo lang hoofdpijn hebt. Hopelijk gaat het snel over met de paracetamol!

of dat je achter de oorzaak van het probleem komt. Das nog handiger natuurlijk.

Deel Deze Pagina