haha ja in het kader van opvoeding wel Maar ja in de hitte van de strijd wil het weleens anders uitpakken. @ TS snap je helemaal hoor, ik zou ook flink balen.
Ik snap je hoor!! Zou ook gefrustreerd zijn! Ik heb een klas vol met 2,5 jarigen en die doen ook af en toe zo'n dingen doen. Ik heb nog altijd geen ogen op mijn rug om alles te zien wat ze doen. En ook ik zie alle kindjes in mijn klas ontzettend graag, maar soms kunnen ze toch ook het bloed vanonder je nagels halen hé T is heel rot voor nu, maar later zal je ermee kunnen lachen. Oh, en voel je niet slecht door sommige negatieve reacties hier. Niets van aantrekken meid!
Mmmmm, ik kan me je reaktie best voorstellen, heb ook geen negatief commentaar omtrent de situatie etc, en ja: soms kun je ze wel achter het behang plakken... Wat ik wél grappig vind is dat er nog geen week (of net iets meer dan een week) na een topic waarin verzocht wordt n.a.v. de ZP regels geen topics over kinderen in de lounge te plaatsen, (dit uit respect voor mensen die (nog) geen kinderen hebben), er een topic genaamd 'verschrikkelijke kinderen heb ik soms toch' in... jawel: 'de lounge' geplaatst wordt... Applaus!!
dat is nou iets foto maken en later kun je er om lachen. mijn nichtje had bij mijn ouders alles onder de sudocreme gesmeerd. suède bank. vloerkleed, tafel en incl zichzelf. ze had de haren helemaal wit van de sudocreme. moment zelf spring je uit je vel en later kun je er om lachen. dan is het van weet je nog toen en toen alles zat onder de make-up. echt alles. wat was ik boos op jullie! niet dat ik me niet kan voorstellen dat je boos bent. ik zou ook uit mijn vel springen. en giga boos worden.
o je hebt het niet tegen ze gezegd... hmmm ok dat maakt het wel anders... ik dacht dat je dat tegen ze gezegd had. Maar goed ik vind nog steeds dat je ze niet alleen had moeten laten met de verf... met de mascara snap ik dan nog wel. Tuurlijk vind ik mijn kinderen ook wel eens helemaal niet zo lief... maar meestal ben ik dan vooral heel erg kwaad op mezelf dat ik niets opgeruimd heb.
devilchade tuurlijk zou ik balen... maar je noemt allemaal bedragen in je mail. Kinderen snappen de waarde van geld toch helemaal niet?
Tuurlijk baal je en zeg je zulke dingen.. daar hoeven sommige hier niet gelijk zo'n drama van te maken.. De kinderbescherming wordt nog net niet ingeschakeld. Is gewoon balen en fijn dat je hier even je hart kan luchten.. Enne dat overkomt ons allemaal wel eens denk ik..
Nou precies, etterbakken zijn het!!!! (bij tijd en wijle) pffff Hier ook hoor, denk je dat ik ook nog maar iets van make up, kleding en sieraden, schoenen terug kan vinden in dit huis? NEE DUS, want de dames hebben het óf aan óf het is onvindbaar óf het is stuk! BAH! TS: wat een baaldag voor je!
Balen meis... Heb laatst zelf een klein ongelukje gehad met verf... Hoe hij het te pakken heeft gekregen ????? Geen idee.. Alles zat eronder.. Behang vloer zijn nieuwe kleding zijn gezicht... Och wat was ik in paniek pfffff meer omdat ik bang was dat hij wat opgegeten had.. De rest kon me een rotzorg wezen eigenlijk... Maar kan me heel goed voorstellen dat je ze zo nu en aan achter het behang kan plakken...
Zo, helemaal mee eens! Ts, ik kan mij goed voorstellen dat je er flink de balen van hebt en dat je je kindjes op dit moment even verschrikkelijk vind
Haha, ik snap wel dat je hier echt verschrikkelijk van baalt. Iedereen weer een wijze les geleerd vandaag, zowel jij als je kids, toch?! Mijn zoontje van 3 heeft twee weken geleden met een watervaste stift op een witte kast lopen tekenen. Vol ongeloof heeft hij mij aan zitten kijken tijdens de opvoedkundige preek met een koppie van: 'dit is echt de laatste keer dat ik een tekening voor je maak, jij kan het zoo shaken met moederdag volgend jaar' En oh, wat baalde ik (en nog steeds) maar meer van mijzelf dat ik die stift binnen zijn handbereik had laten liggen. En ook als zijn kindjes wat ouder en heb je het honderd keer uitgelegd 'afblijven', de aantrekkingskracht is altijd groter om er stiekem onuitwisbaar mee te experimenteren... het zijn kinderen. Ik durf te wedden dat je ze nu alweer verschrikkelijk leuk en lief vindt en dat je met een glimlach naar het rolletje behang kijkt waar je ze vanmiddag nog achter had willen plakken. p.s. behangersplaksel is ook geen kinderspeelgoed, dus weg zetten
Kan me het heel goed voorstellen dat je baalt en het ff van je af wil schrijven.. Heb je nog een foto gemaakt of heb je het al schoongemaakt ? Zo niet kunnen de dames morgen misschien "helpen"?
Tuurlijk het koste me ook wel moeite om boos te blijven toen de middelste naar me begon te lachen terwijl ik haar aan het uitleggen was dat ik het dus echt niet leuk vond dat haar kledingkast en de muur van haar zus zo onderzaten.
Ojee, das wel erg zonde zeg! Maar moet er ook wel een beetje om lachen Ook om de moraalridderreacties natuurlijk.. Hier staat mijn make up op een hoog kastje. Maar als ik t niet ver genoeg naar achteren zet, pakt ze een krukje en kan dr alsnog bij. Uiteraard al een paar keer een volgesmeerde smoel schoon staan maken. Laatst was ze ook bijna van plan om op de muren te gaan tekenen (moest boven schoonmaken voor bezichtiging en had dr ff met potloden en papier op dr kamer gepland). Gelukkig kondigde ze het min of meer aan... (jaja, ik ga een mooie tekening maken óp mijn kamer, met potlood in de aanslag voor de muur..) toen heb ik dr ff haarfijn uitgelegd dat ze dat echt niet moest proberen!!! Maar ja, vrees dat er weinig huishoudens met kinderen zijn waar er nooit op de muren (of meubilair) geklad wordt
Tja ik had niet zoveel make up ik HAD eyeliner, mascara, en zwarte en grijze oogschaduuw meer make up heb ik niet nou heb ik dat ook niet meer is niets meer van over en ik kom net de badkamer binnen daar heb ik op de muren dus de rest van de make up gevonden die ze dus niet bij hun op de muren meer konden smeren
Verschrikkelijke kindjes? Ik hoop dat dit geschreven was toen je nog in je boze fase zat..... Ik vind het nogal wat dat je je kindjes de schuld geeft. Het kan best eens voorkomen dat je iets vergeet op te bergen maar ik snap niet dat jouw kindjes 3 maanden terug een hele tijd zonder toezicht bezig zijn geweest en nu weer, blijkbaar niks van de eerste keer geleerd. Dan vraag ik me af......