Ohh meis wat erg, ik zou ook BALEN!!! Sterkte met het opruimen en herstellen.. helaas komt dat dan weer veelal op de papa's en mama's terecht..
als ik fiene de fles geef is eef soms ook opvallend stil.. als ik dan roep wat ze aan het doen is roept ze "nie-iets mammie" en dan weet ik dat ze de chocovlokken weer te pakken heeft... moet dat kastje eigenlijk beveiligen, maar ach staat alleen hagelslag, stroop en vlokken in en vind het ook wel schattig..
oooo wat erg! ik zou daar ook niet om kunnen lachen in de eerste instantie! sterkte met opruimen/schoonmaken!
oh my god... NIET aanvallend bedoelt en MISSCHIEN komt het zo over..... Jij heb het te druk met je kindjes bespioneren....neem wat rust meid.... misschien word het je dan duidelijk hoe je overkomt....
Blegh wat een beterweters zitten hier weer! Ts: tuurlijk baal je, en ben je op dat moment pisnijdig. Het zou een rare reactie zijn als je je schouders op zou halen en denkt van 'ach ja, jammer, had ik maar dit of had ik maar dat' . Je kan nou eenmaal niet alles voorkomen, en ook niet in het hoofd van die kleintjes kijken om te zien wat ze van plan zijn. Behalve als je ze de hele tijd gaat lopen bespioneren, maargoed dat is iets dat ik dan weer compleet belachelijk vind. Hopelijk is je boosheid inmiddels weer gezakt, en kan je er nu wel een beetje om lachen. In elk geval wel een foto ervan maken, dit soort verhalen doen het over een paar jaar reuze goed op verjaardagen
Ok, ik heb niet het hele topic gelezen, alleen de eerste post. En ik kan je dit zeggen: Meid, je bent niet alleen... Funny Parenting Photos Blog: Sh*t My Kids Ruined
Ik snap dat je baalt! Zonde van al het werk! Maar ik hoop wel dat je er van leert dit soort dingen goed op te bergen! En inderdaad, bij mij staat alles hoog of achter slot en grendel! Ik ben ook wel een beetje van alles in kasten, en heb een hond die dit soort dingen al aan mijn verstand had gebracht in zijn pubertijd! Mijn nichtje heeft laatst een peuterbed gekregen en nog geen dag later de badkamer 'schoongemaakt' met tandpasta, dure bodylotion, wc papier en ze had de fles bleek ook al vast! Sorry, maar ik snap dat soort dingen dus echt niet! Haakje op de kamerdeur of de klink omdraaien zou het eerste zijn wat ik zou doen!
Hier was mijn zoontje laatst wakker geworden en hij mocht nog even boven spelen. Wij hadden veel kleine flesjes zeep, shampoo en bodylotion in een bak op m'n dochters kamer staan. Had hij die gevonden (knap dat hij erbij kon) en had hij alles onder zitten kliederen! De vloer, tess dr bed, tess zelf en de kast zat helemaal onder. Ik kon er wel om lachen want het was m'n eigen schuld en dit was makkelijk schoon te maken. Maar in jou geval zou ik ook echt not amused zijn!
wat een opmerking weer zal ze het niet in een vlaag van kwaadheid gezegd hebben ? Jeetje mina zeg .. jij zegt zeker nooit eens iets waar je later spijt van hebt als je boos bent ?
dit dus.. en ts: ze wouden gewoon net als mama een mooie tekening op de muur maken. ik zou ze gewoon doekjes ion de hand geven en ze zelf laten helpen met wegpoetsen . jij dan eest even proberen of je droog of nat moet weghalen. succes.. en lekker even buiten hobbelen straks..
echt he muggensifters op den top weer hier blegh Devilschase ik kan het niet meer dan eens met je zijn.
twinkle star: die van babyfoon en vriendjes/vriendinnetjes.. vind ik inderdaad een goede..maar dan wel alleen als mijn kids duidelijk iets zeggen van ik vind dat niet leuk wat .. pietjes doet.. zeg maar . de hele dag aanstaan neuh dat niet maar om even te controleren als het niet zo lekker loopt ja.. je zou ook naar boven kunnen lopen maar dan stoppen ze meestal wel met hun gesprek. haha
+1 Ik ben nog niet verder gekomen met het lezen van alle reacties, maar dit is precies wat ik gelijk dacht. Wat verschikkelijk dat je dit schrijft over je eigen kids. Het zijn nu eenmaal kinderen, en als ze zulke dingen doen is het idd je eigen schuld. Dan moet je je spullen beter opruimen en beter op ze letten. Hoe jonge kinderen al aan verf kunnen komen is al onverantwoord.
Huis verwoest na bloem-bom van kids « Froot.nl Whahahhaha, het zou je maar gebeuren. Mijn kids hebben ook gemakeupt en mijn dochter heeft op het behang getekend met stift op haar kamertje. Toen ik ging verhuizen moest ik de tekening achterlaten en vond het best jammer. Met het make up hadden de dames hunzelf mooie blauwe ogen gegeven en mascare lopen smeren. Ook de lippenstift mocht niet ontbreken. Leuk vond ik het niet, maar ze zagen er wel super grappig uit. Gelukkig werken billendoekjes geweldig en zijn ze in bad zo weer schoon. Echt iets heel ergs gesloopt is me nog niet gebeurd. als dat wel zal gebeuren zou ik in mezelf echt wel ff vloeken en de dader tijdelijk een monster vinden.
Dat je flink baalt kan ik snappen, maar dat je ze verschrikkelijk vind daar kan ik niet bij. Je hebt het waarschijnlijk zelf in eigen zicht laten liggen, en ja het zijn kinderen. Die kunnen veel onverwachte dingen doen. Mijn man had net de kamer van de jongens mooi strak behongen, wat denk je dat zij doen peuteren en los scheuren. Kom je smorgens op hun kamer allemaal stukken behang eraf. Ja ik baalde flink maar ik moest ook me lachen in houden. 2 mannetjes van 2 en 4 die zelf heel trots waren dat ze dat hadden gedaan. Want ja papa en mama scheuren toch ook het behang van de muur af....
wat een zeikmahonies zeg ... serieus, je kan mij niet vertellen dat jullie op zo'n moment niet boos zouden worden ...
Precies, is al vaak voorbij gekomen maar ze blijven maar komen die moraalridders TS laat je niet uit het veld slaan hoor!
eh ik denk dat je hun gedrag op dat moment verschrikkelijk vind? hi hi over een paar jaar is dit een geweldig verhaal en geniet je er van. Zelf heb ik dit liever als kinderen die met een schoteltje onder hun koekje , hun koekje opeten omdat mama anders zoveel moet poetsen??? dat zijn pas echt enge verschrikkelijke kinderen en mama's.