Verschrikkelijke kinderen heb ik soms toch!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door stampertje, 19 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Precies !!

TS heeft net moeite gedaan om een mooie muurschildering te maken en dan komen dr kids langs om het te verzieken, zullen ze echt niet express doen want ja het blijven kinderen maar dan nog snap ik heel goed dat je dan op dat moment denkt wat een verschrikkelijke kinderen..

2. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Oeps, ik noem mijn kids soms al verschrikkelijk als ze gewoon ruzie hebben... Nou ja, ik zal later wel hun psycholoog betalen dan.

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Kinderen! Meis kan het me voorstellen dat je loopt te koken. Tot 10 tellen dan maar! Gelukkig hebben ze hier nog nooit voor picasso gespeeld!!

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Dus jij vind je kindjea ALTIJDDDD engeltjes en noooooooit eens vervelend of wat?

Je doet net alsof ze ze alle 3 verrot gescholden heeft en tegen ze heeft gezegd jullie zijn verschrikkelijk!!

Misschien had je toch eerst verder moeten lezen dan je neus lang was voor je reageerde

Stel je niet zo aan zeg

5. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Je hoort mij niet zeggen dat ik niet boos zou worden. Tuurlijk zou ik boos worden na zoveel moeite. Maar ik zal er ook wel weer om moeten lachen. Er zijn ergere dingen op de wereld. Maar......daardoor hoef ik me kinderen nog niet verschrikkelijk te vinden. Het zijn maar kinderen, en ja je kan dingen van ze verwachten....Ik ben absoluut geen moraal ridder want ik kan me kinderen ook wel eens achter het behang plakken, maar ik vind niet dat je je kinderen dan verschrikkelijk kan noemen. Kan toch ook zeggen dat je zwaar baalt van je kinderen op t moment? Of dat je even achter het behang kan plakken? Vind verschrikkelijk wel meteen een flinke stempel. Maar goed dat ben ik, dat kan een ander weer heel anders vinden natuurlijk! Nogmaals er zijn veeeeeeel ergere dingen die gebeuren.

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0

7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Op DAT moment vond TS ze even verschrikkelijke en dat is heus geen doodzonde hoor voor dat uurtje ofzo...
    Ze vind ze ook niet in het algemeen altijd vreselijk

Dus ik snap werkelijk waar het probleem niet hoor..

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

9. Triskele

Triskele Niet meer actief

volgende keer een laagje vernis over je muurtekening dan kan je het afwassen.. wel vervelend hoor ik snap dat dat even niet leuk is, en ach ik noem mijn kinderen ook wel eens wat wat niet eigenlijk hoort... zullen ze vast terugdoen als ze 16 zijn LOL!

10. Troelala21

Ik zeg toch ook, ik denk er zo over een ander kan er weer heel anders over denken. Ieder zijn mening! Ik zou me kinderen liever anders noemen op dat moment, hoe boos is ook zou wezen.....

11. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Nou ik kan het meer waarderen als een mama inziet dat het gedrag van haar kinderen verschrikkelijk is, dan die mama's die denken dat hun kinderen engeltjes zijn. Alle kinderen doen wel eens verschrikkelijke dingen en je kan er beter realistisch in blijven dat het zo is!

12. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

nee je kinderen vertellen dat je ze achter het behang gaat plakken das netjes ;)

net zo erg als dat je op dat moment even zegt dat je ze verschrikkelijk vind.

niet zo zeuren hoor

13. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Haha nee, doe ik nou net...@ SAM20

Maarre..gebeurt hier ook regelmatig hoor, dan doet ie iets wat papa ook doet (in de tuin onkruid eruit halen, maar dan zijn het plantjes)...sja dan heb ik niet opgelet, ben ik geirriteerd, en sjago..maarre..sja...had ik maar beter op moeten letten.

Hier lagen de stiften voorheen netjes in zijn etuitje wat hij zelf kon pakken...heb ik ook van geleerd, de bank was mooi ingekleurd zeg maar ;) Ben ik niet boos op zoontje maar in dit geval op mijn man omdat hij niet zat op te letten.

Dus stiften liggen nu op zon hoogte dat hij er niet zelf bij kan..

Oh vorige week...toevallig zie ik in het grind in de tuin wat glinsteren, heeft ie zijn auto spaarpot (ingegraveerd met mooie tekst enzo haha) met ruim 100 euro ondergegraven in het grind.. Hoe kwam dat, papa had die spaarpot zo neergezet zodat zoontje zelf zijn centjes die hij overal vindt (lees hij krijgt altijd de muntjes uit de karretjes voor zn spaarpot en bij oma hetzelfde, tikt lekker aan) in zijn spaarpot kan duwen. Maar hij is er mee gaan wandelen.

Kan ik boos op hem zijn, maar moet boos op onszelf zijn.

Wel zeg ik altijd dat bv de spaarpot om te sparen is en voor de centjes, dus dat hij daar niet mee mag spelen. Geef m dan wel een standje, zodat hij wel leert wat wel en niet de bedoeling is zeg maar.

Maar boos worden om dingen die ik zelf eigenlijk heb uitgelokt, nee dat lukt me niet.

14. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    De titel had blijkbaar moeten zijn, Creatieve kinderen heb ik soms toch!!!
    Mijn creatieve kind heeft een keer met verf op de ramen van de buren getekend. Mijn schuld want ik had de verf in de schuur hoger moeten zetten. Wat een verschrikkelijke moeder ben ik toch.;)

15. Magne

Magne Actief lid

9 feb 2012
    316
    0
    0
    Het oosten des lands
    Wat ik me afvraag.. Ze noemt ze hier 'soms verschrikkelijk', maar heeft ze dat ook recht in hun onschuldige giecheltjes geschreeuwd of zo? Lees ik daar overheen?

16. Troelala21

Dat vraag ik me ook wel een beetje af...

17. zuurstok

zuurstok Lid

13 mei 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mee eens... weer een "van een mug in een olifant dit topic". ;)

18. NoLu

NoLu Niet meer actief

eens!!

19. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Kom op dames! Verschrikkelijk is slechts een woordkeuze van TS. Je zegt in emotie nou 1 keer dingen die je niet meent, dat weet iedereen.
    Ze opent dit topic m.i. enkel om haar gal te spuwen.
    En we zijn nu al 14 pagina's verder met oa reacties dat het echt niet kan dat TS haar kinderen verschrikkelijk noemt. Als sommige mensen zo enorm vallen over dit soort dingetjes, kun je toch bijna geen topic meer openen....
    Laten we het asjeblieft in de juiste verhoudingen zien...

20. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Dit dus!

Bij zulke moeders zie ik later nog als ze 16 zijn en uit boosheid een keer een glas kapot gooien (of wat dan ook) dat ze zeggen: Geeft niks hoor schat had ik dat glas maar weg moeten halen.

Deel Deze Pagina