Wat rot Asjuh. Verschrikkelijk al die gevoelens die dan boven komen. De onmacht, boosheid, verdriet en noem maar op. Dan ook nog die pijn zowel lichamelijk en geestelijk. Konden we dat maar voor je overnemen / samen dragen. Veel liefs Hope
Meis, ik vind het zo akelig voor je..... ... Van mij ook een heeeele dikke troostende knuf voor je hoor... Bij mijn miskraam had ik ook echt enorme krampen die naar mijn benen trokken. Veel pin in mijn rug, echt bijna niet te doen. Paracetamol hielp enigszins, maar was geen wondermiddel. Ik bloedde wel flink, maar dat leek op een stevige menstruatie. Vanaf het moment dat het vruchtje naar buiten kwam, werd snel minder hevig en ook de pijn ging snel over. Asjuh, als het bloed niet op te vangen is met maandverband, moet je echt even contact opnemen met je vk of je huisarts. Zo niet, dan zal het vermoedelijk en hopelijk met enkele dagen over zijn. Mijn steun heb je meid, ik weet precies hoe je je voelt. Ik was ook enorm huilerig en kon niets hebben. De pijn maakte dat niet beter, maar toen het eenmaal echt voorbij was, ging het snel beter. Stom genoeg zag ik vanmorgen toevallig de foto die we van mijn positieve zwangerschapstest hadden gemaakt (CB digitaal) en toen brak mijn hart wel weer even, maar het gaf ook een warm gevoel van binnen. Die kleine pukkie komt er wel maar het moet gewoon even raak zijn. Alle liefs en alle sterkte en de dikste knufff die ik je kan geven... Anouk.
jeetje zeg als ik jullie verhalen zo lees ...dan weet ik dat ik niet alleen ben ...en dat het gelukkig niet aan mij ligt (dus niet gefaald wat ik dacht)...ik wil jullie ook heel veel sterkte wensen meiden en het is fijn dat we elkaar zo op deze manier kunnen steunen ... liefs asjuh en dank je wel
Hoi Asjuh, Als ik je verhalen zo lees word ik er helemaal koud van, wat een vreselijke toestand waar jij nu in zit zeg....heel veel sterkte en hopelijk is het ergste snel achter de rug! Groetjes, Anakin.