Verschrikkelijke moeder.

Discussie in 'De lounge' gestart door Jsvlinder, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Volgens mij mag jij ook ff nagekeken worden... Ik vind jouw reactie niet normaal :$

TS, Ik heb diep respect voor je. Heel knap dat je je problemen onder ogen ziet. Je bent absoluut geen slechte moeder maar een dappere moeder dat alles voor zijn kind over heeft!!! Ik hoop dat je weer snel beter in je vel gaat zitten. Heel veel sterkte!!!

2. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Sterkte! En een hele dikke knuffel!!

En je hoeft niet weg te blijven.. Hoop dat je toch je zoontje een nachtje uit logeren doet, 't lijkt mij ook heel moeilijk (heir ook nog nooit uit logeren geweest) maar dan heb je wel even wat tijd voor jezelf..

3. Rono

Rono Niet meer actief

pfff mavaso blijf hier weg als je niks nuttigs te melden hebt. Je komt hier over als de eerste beste aso uit ede.

4. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik vind het best wel zorgelijk klinken IDD, maar goed dat je dat zelf inziet en hulp bent gaan zoeken hoor! Die joint raad ik zelf persoonlijk af!

Heel veel succes en sterke gewenst!

5. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Dapper dat je het zo op het forum zeg.
    Vind het goed dat je meteen aan de bel hebt getrokken. Juist daarom vind ik dat je niet overkomt als een slechte moeder. Hopelijk kom je eruit , en voel je niet schuldig om je kleine even een dagje weg te brengen. Ook jij zult dat af en toe nodig hebben , gewoon vragen , wellicht vind ze het juis super leuk?

Mamavanaso , jammer je reactie.

6. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Meid, Ik heb niks meer toe te voegen, maar wilde je even sterkte wensen en een hele dikke diggie knuffel geven!!

En wat betreft mavaso die hoort waarschijnlijk thuis in het topic over pesten maar dan aan de bullie kant. Niks van aantrekken en lekker negeren.

7. tulip

tulip Niet meer actief

:$:$:$

8. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36

Serieus dubbele 3D bril op vandaag. Zo las ik de naam dus echt :) Snorrie dat was niet de bedoelling , nog vind ik dr reactie erg jammer.

9. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Meid heel goed dat je hulp zoekt! Dat maakt je juist een goede moeder. Jij bent ook maar een mens, en soms wordt het ons allemaal even te veel.
    Een joint lost natuurlijk niks op, dat weet je zelf ook wel. Sommigen zouden een borrel nemen, dat lost net zo goed niks op maar is wel meer sociaal geaccepteerd. Ik zou het beiden niet doen, omdat je al een grens over bent gegaan voor jezelf.
    Ik wens je heel veel sterkte. En samen met wat hulp kom je er echt wel uit!

10. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik las het ook zo :) tot ik dacht dat dat vast niet zo bedoeld was... (alhoewel...)

Aan ts: ik denk dat zo veel moeders af en toe een behangetje zoeken om hun kind achter te plakken, alleen veel moeders kunnen dan nog zeggen tegen de partner: nu ben jij aan de beurt. Als je dat niet kunt zeggen wordt het dubbel zo zwaar.

Ik heb zelf ook een periode gehad waarin ik veel tijd en ruimte voor mezelf nodig had. Nu ben ik daar langzaam uit aan het komen. Stom genoeg door een training over emotie-eten. Hierin wordt mij duidelijk gemaakt hoe moeilijk ik het mezelf soms maak door mezelf allerlei eisen op te leggen en te saboteren. Onderdeel van de cursus is mindfulness wat mij ook helpt om rust in mezelf te vinden door meditatie, niet te oordelen en de focus te leggen op wat er nu is. Klinkt heel zweverig, maar werkt goed :)

11. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    TS, he wat naar dat je je zo voelt, we zitten samen in het haakclubje en had geen idee dat je je zo rot voelde, heel goed dat je hulp hebt ingeroepen. dat maakt je juist een top moeder.
    hoeveel mensen zoeken geen hulp terwijl ze het wel nodig hebben,
    meid rustig aan heel veel sterkte, en je mag altijd tegen me aan kletsen hoor alsje het van je af moet schrijven

12. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Meiden, ik neem geen joint of een borrel hoor. Ik had vanmiddag alleen zoiets van misschien maakt het me rustiger, maar het kan het inderdaad ook erger maken. Ik ben geen blower of drinker, beide doe ik heeeeeeeeeeel zelden. Dus ik ben en blijf gewoon lekker nuchter, wat dat betreft dan;)

En ik trek me ook niks aan van mavaso hoor, ik vind haar eerder een beetje sneu.

Ik ga mijn moppie ophalen en dan gaan we het gezellig maken. Als er wat is, kom ik het er hier uitgooien.

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    :D sorry heb er echt enorm om gelachen!

@TS: het is heel knap dat jij zelf al aangeeft een probleem te hebben, je zoekt hier zelf al hulp voor dat geeft al aan dat je absoluut aan dat je geen slechte moeder bent. Je bent juist een goede moeder omdat jij je probleem inziet en er niet mee doorloopt tot het helemaal uit de hand loopt.

14. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik las de naam ook echt als mamavanaso....:)dus je bent niet de enige beertje:p

15. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    hier idem. en kindje meer of minder voor een dag of eventueel een nacht is geen last voor mij;) kan TS ff bijkomen.

TS. ik vind t heel dapper dat je je gevoelens hier neerzet en beseft dat je hulp nodig hebt en meteen daarnaar gevraagd hebt. je gaat hier uitkomen en hier op t forum kun je een hoop steun vinden en dat weet ik uit ervaring.
    ik heb ook een periode gehad dat ik minder goed in mijn vel zat en ook 1 keer bijna de oudste had geslagen( niet gedaan) want kon op tijd ingrijpen om haar op de trap te zetten omdat ze haar broertje bewust pijn wilde doen.
    je bent ook maar een mens en die maken fouten en in mijn ogen ben je een moeder die zielsveel van haar kindje houdt doordat je beseft wat je doet niet goed is en dat er hulp moet komen om je eruit te trekken. en je wilt veranderen en beter worden en een moeder die niet van haar kindje houd zou dat intiatief nooit genomen hebben,

bij deze geef ik je een hele dikke knuffel en ik hoop echt serieus vol uit mijn hart dat je je snel beterder in je vel voelt en dat je kan genieten van de kleine dingen in je leven en nog meer van je kanjer;), en je moeder....laat haar maar in haar eigen sop gaar koken :)

16. tulip

tulip Niet meer actief

ik kon mij ook al niet voorstellen dat je het zo bedoelde, zou toch ook wel een rare nickname zijn.;)

17. LindaS80

LindaS80 Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Normaal is het niet , nee, maar dat weet TS en ze heeft niet voor niets maatschappelijk werk ingeschakeld.
    Jouw reactie is ronduit bot en ongepast. Een beetje inlevingsvermogen zou niet verkeerd zijn;)

Linda

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    (zie dat ze al verwijderd is/ zelf is weggegaan)

@ts, jammer dat je niet hier woont, had je graag geholpen hoor.
    Wat iemand al zei over stevig ouderschap, dat is misschien wel een goed idee? hoor ik hele goede dingen over!
    Fijn dat je weer van je zelf weet dat je een GOEDE moeder bent!

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Heel goed dat je zelf aan de bel hebt getrokken..het vergt moed om te merken dat het niet goed met je gaat en dat het zo niet langer kan! Je hebt aan de bel getrokken, en dat is harstikke goed van je.
    Misschien kun je ook langs de huisarts gaan voor een doorverwijzing naar een psycholoog of iets.

Jammer dat je moeder niets voor je kan betekenen en je vader zo ver weg woont. Is de vader van je kleine mannetje niet in beeld? en heb je verder geen vrienden of familie in de buurt wonen?

Wat helen ook zegt, stevigouderschap helpt ook goed, informeer even of ze dat in jou woonplaats ook hebben via het consultatiebureau.
    www.stevigouderschap.nl

20. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Hij ligt lekker in zijn bedje nu en geeft geen kik meer, dus hij is echt moe:D Ik merk dat hij ook niet lekker in zijn velletje zit, dus ik heb hem een massage gegeven. Hij kon alleen niet stil blijven liggen dus kroop er op een gegeven moment een glibberig mannetje door de kamer:p

Ik ben blij met jullie en jullie medeleven. Ik voel me echt een stuk beter. Ik zal eens info zoeken over stevig ouderschap en over dat mindfulness. Maar dat doe ik morgen, ben nu echt heel erg moe en duik zo ook mijn bed in.

Fijne avond allemaal!

Edit: Zie dat er al een link staat over stevig ouderschap, bedankt.

Deel Deze Pagina