Verschrikkelijke moeder.

Discussie in 'De lounge' gestart door Jsvlinder, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Och jee :( wat een verdrietig bericht. Ik herken je gevoelens wel. De jongste heeft 3 maanden 10-15 uur per dag gehuild. Ik zat er echt helemaal doorheen en heb ook vreselijke gedachten gehad. Gelukkig is het nu voorbij en is het grote genieten hier begonnen. Heel goed dat je aan de bel hebt getrokken. Dat is echt heel knap van je!!

Heel veel sterkte en kom even spuien als je dat nodig hebt.

2. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

De vader van mijn zoon woont in amerika. Mijn eigen vader is al heel lang dood. Ik heb geen andere familie en vrienden heb ik wel, maar ik wil ze niet steeds lastig vallen. Ik wil trouwens ook niet steeds mijn zoon bij anderen onderbrengen, dat kan niet goed zijn. Die vriendin die ik vertrouw en waar zoon zich goed bij voelt die kan ik niet teveel vragen omdat ze zelf ook heel gevoelig is en snel volzit.

3. jomidi

jomidi Bekend lid

13 okt 2010
    904
    1
    0
    EEn joint kopen, is dat slim? Nou ik denk dat je dat antwoord zelf wel weet.

Dapper van je om het MW op te zoeken, het belangrijkste is er: en dat is dat je signaleert bij jezelf dat het niet goed gaat en grenzen over gaat, en dat is al heel wat. Jezelf onder de loep nemen is ontzettend moeilijk.

Succes bij het mw!

4. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik woon in Hoorn en vroeg me af of je het misschien leuk vind om samen, met de kids, een keertje naar het dierenpark in Tuitjehoorn te gaan. Dan ben je er even tussenuit... Als het je niets lijkt maakt het ook niet uit hoor ;) Maar ik wil er binnenkor toch heen en moest opeens aan je denken :) Dus als je interesse hebt, laat maar weten! :D

5. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Wat lief van je dat je aan haar denkt :)

6. Jsvlinder

Paradijsvogel, je hebt pb.

Hier gaat het goed, ik ben een stuk relaxter. Heb mezelf voorgenomen om de dingen die me allemaal dwars zitten even te laten voor wat ze zijn. Er is nu hulp onderweg, dus dat lukt ook wel. Ik heb ook besloten om zoon wat meer te laten piepen. Hij komt niks te kort als ik dat doe.

We zijn vanmorgen plantjes wezen halen in het tuincentrum voor op het balkon. Als hij zo gaat slapen ga ik het lekker gezellig maken daar.

Oh ik ga naar hem toe, hij is nu echt aan het huilen.

7. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Zo zie je dat je nu al vooruitgang boekt ;) Lekker hoor!

Wat trouwens goed helpt als je merkt dat je spanning opbouwt is om je heel even alleen te concentreren op je ademhaling. Gewoon echt te voelen dat je inademt door je neus en dan weer rustig uit ademt. En dat een paar keer. Je kunt je dan ook voorstellen dat je de spanning uitademt en kracht inademt. Zelfs als je dat maar heel even doet (een halve minuut of zelfs maar een paar ademhalingen) dan merk je al dat je wat minder gespannen bent. Je hebt dan als het ware even een stopmomentje ingebouwd.

Veel plezier met je plantjes!

8. Jsvlinder

Rosao, ik zal de ademhalingstip toepassen als ik er aan denk. Ik merk inderdaad dat ik helemaal niet goed adem als ik gestresst ben.

Ik heb net het cb gebeld, tenminste het algemeen nummer en gevraagd voor een afspraak om dat stevig ouderschap aan te vragen. Ik had er eerst over gelezen op internet en het lijkt me wel handig.

Het maatschappelijk werk kan een cursus Gordon Methode aanbieden, maar ik denk dat ik op het moment meer aan SO heb.

Ik hoop dat ik snel een afspraak krijg. Dan ga ik voor mezelf wel naar het MW. Ik zie wel wat het handigst is. Nu probeer ik aan alle kanten hulp in te schakelen en dan kom ik er vanzelf achter hoe en wat.

Ga nu weer naar mijn balkonnetje:)

9. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Oh meis, ben blij te lezen dat het ietsjes beter gaat! Je gaat echt de goede kant op, het komt vast goed!

Dikke knuffel,

Laura

10. Jsvlinder

Help!!!

Jeetje ik schiet weer in de stress. er is een meneer mijn voordeur aan het maken al anderhalf uur. Hij blijft bezig en nog een dingetje en nog een dingetje. En mijn zoon is aan het peipen de hele tijd. Hij wil steeds bij die vent kijken. Ik wil dat die vent gaat!!!! Hij moet weg!!!!! Dan kan ik even rustig naar boven en mijn zoon even laten peiepen. ik heb net een hele tijdf met hem gespeeld, wat wil ie nou van me??? waarom kan dioe nou niet even zelf spelen???

Stap ik net over zijn speelgoed en doe mijn tenen zeer, potver ook dat nog!!!! Auw!!!

Ik probeer goed te ademen, maar dat lukt niet.

Ok zoon is even stil hij zit nu een tv te kijekn. Ik ga niet naar hem kijken want als hij dat ziet gaat ie weer piepen.

Waarom is die meneer er nou nog? Die deur is nou echt al gemaakt hoor, probeert ie tijd te rekken ofzo. Pffff!!!!

Het is een bende ij de kamer want overal hangen er jassen die moesten even de gang uit, heb maar een klein gangetje zodat die kerel erbij kon. Maar zoon heeft ze allemaal door de kamer gegooid.

Ok, ik word al wat rustiger en toch wil ik dat die vent opzout.

Ik ga niet schreeuwen tegen mijn ventje. Misschein zo wel tegen die vent:p

En nog een keer die deur open en dicht. Ok hij wil zijn werk gewoon goed doen, maar ik kan er niet tegen, ligt niet aan die vent.

Mijn zoon is even stil, goedzo. Laat maar das weer oud nieuws. Ik keek even heel stiekem maar hij zat ook naar mij te kijken en inderdaad ging ie weer piepen. Ok ik kan er de humor wel van inzien.

Mijn tenen doen echt zeer, ze zijn rood en blauw, das niet goed. nou ja gaat wel weer over.

Piep, piep, zeur zeur, zucht.

11. Jsvlinder

Zo die meneer is weg, ik ga even naar boven even tot mezelf komen, doe ik zo die jassen wel.

12. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Lekker he, om het even van je af te schrijven :)

En als die jassen je zoontje rustig houden terwijl iemand met de deur bezig is, prima toch!

13. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik schrik hier ook wel eens van al het speelgoed door de hele huiskamer heen, maar ik ben gestopt met alles 20.000 keer op te ruimen, als die kleine meid op bed ligt ruim ik alles op ;)

Deel Deze Pagina