Ongeduldig, mijn/onze wens wordt steeds groter

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door L78, 18 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Onze zoon wordt morgen alweer twee....en we willen heel graag een broertje of zusje voor hem en voor onszelf een tweede kindje. We zijn nu anderhalf jaar bezig en 2009 was met drie miskramen geen leuk jaar. Er zijn verschillende onderzoeken gedaan waar niets uit kwam en we kijken nu met nieuwe energie, vertrouwen en positivisme 2010 in.

Althans dat probeer ik, want ik word ongeduldig. Daar waar ik veel steun had aan alle meiden hier op het forum, merk ik nu dat ik afgunstig word. Ik wil gewoon ook zo graag weer zwanger raken en blijven en bevallen van een gezond kindje. Ik vind het zo moeilijk......en wilde dit even kwijt.

2. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Ik snap je volledig en ik denk ik niet als enige. Kop op en hopelijk gaat het jullie heel snel lukken!

liefs

3. kimtijn

kimtijn Actief lid

16 dec 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    Ik begrijp het goed dat je wat gefrustreerd raakt daardoor. Ik kan alleen zeggen dat ik voor je hoop dat het in 2010 een beter jaar voor je wordt!!!

4. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Heel begrijpelijk toch hoe je je voelt ..... ik (wij) herkennen dit gevoel maar al te goed.
    En het is toch gewoon lekker en goed om af en toe ff je hart te luchten.
    Toch maar proberen hoop te houden .... cliché .... ik weet het, maar het is niet anders.

Sterkte meid en een knuffel voor jou!

En voor morgen een fijne, gezellige dag gewenst met de verjaardag van jullie kleine mannetje.

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik herken je gevoel ook hoor. We zijn een paar maanden na de geboorte van ons eerste kindje alweer met een 2e begonnen, maar de cyclussen komen maar niet op gang.
    Heb ook altijd het gevoel dat het niet meer 'gaat' lukken hoewel dat nergens op is gebaseerd.
    Sterkte en ik hoop dat het heel snel voor jullie raak is!

6. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Dank jullie wel lieve meiden!

7. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    haai l78,
    ik durf het bijna niet te zeggen, maar ken je gevoel ook heel goed. we wilden ze graag vlug achter elkaar, wat iedereen heel vreemd vond?? maar als het nu niet lukt (of nu niet raak is) hebben we nog 1maand en dan duurt het nog 3-4maanden voor we weer een poging kunnen wagen. leah wordt in oktober 2 en zou het zo leuk vinden als er niet teveel tussen zit.
    en vooral omdat mijn cylcus nu ineens helemaal van slag is word ik nog ongeduldiger (als het nu niet raak is, ben al 1week overtijd) dan duurt het ook langer voor de volgende ronde. zucht.

maar als ik dan zie hoelang sommige meiden al bezig zijn mag ik van mezelf niet klagen, dan vind ik dat ik niet moet zeuren, want het kan veel erger en ik heb al een superlieve (soms niet zo;)) dochter waar ik heel gelukkig mee ben.
    (en af en toe even klagen is ook goed;))

8. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hoi meis, ik heb meteen je berichtje even opgezocht. Wat is het soms ontzettend stom, he, om al die meiden zwanger te zien worden en dan zelf nog niet zwanger te zijn. Balen! Dat herken ik echt maar te goed, ik had er vandaag ook weer even last van. Maar echt, blijf alsjeblieft geloven dat het komt! Als het goed is wordt al je geduld beloond... ik vertel mezelf steeds dat ons perfecte eitje gewoon wat langer de tijd nodig heeft. Ik weet niet of het waar is, maar soms helpt het... en soms gewoon ook helemaal niet. Ik wou dat ik beter advies voor je had, maar kan alleen maar zeggen dat ik het gevoel herken. Sterkte, ennuh, blijf gewoon wel meekletsen hoor... er zijn nog genoeg meiden nog niet zwanger :). Ik zou het missen als ik je niet meer bij de VKNM-club zie!

9. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Hi Brenjomi en Zilvervosje,

fijn dat jullie hier ook even reageren en bedankt voor de lieve reacties en steun! Ik blijf meekletsen op het VKNM topic, maar heb het af en toe wel zwaar daar....ben wel blij dat jullie zo eerlijk zijn daar en ook gewoon de andere kant van het verhaal posten, dat geeft mij in ieder geval een beetje lucht.

En Zilvervosje, ik vind het een heel mooie gedachte dat het perfecte eitje ff wat meer tijd nodig heeft. Daar krijgen wij vast heel mooie perfecte kinderen van :) haha! Het wachten wordt vast wel beloond, alleen op sommige momenten voelt het zo oneerlijk en duurt het wachten al zo lang.

Ik denk trouwens dat de zwangere meiden dit gevoel ook wel goed snappen. En ik vind het ook wel logisch dat je een beetje toetrekt naar mensen/meiden in dezelfde situatie. Je zoekt toch iets van herkenning, erkenning en steun. En de andere kant was ook al belicht, dat het ook troost en vertrouwen geeft als iemand na (veel) miskramen toch weer zwanger wordt en blijft. Ach ja, het blijft dubbel.

Maar jullie berichten doen me in ieder geval goed. AMEN haha! Truste voor nu.

Deel Deze Pagina