hoi hoi heeft iemand ervaring met nierstenen in de zwangerschap? ik ben al 1,5 jaar bezig met nierstenen en proberen nu zwanger te raken (ben het waarschijnlijk al) mag geen foto`s meer laten maken en dus ook geen vergruizingen maar omdat ik r waarschijnlijk nooit meer van af kom zei de arts van je moet het niet laten om de nierstenen maar heeft iemand er ervaring mee?
Helaas trotse mama ook hier geen ervaring...ik wil je wel veel succes wensen met zwanger zijn/worden (je bent overtijd zie ik!) en hoop dat je gezondheid een beetje stabiel blijft. groetjes
Een collega van mij bleek nierstenen te hebben toen ze 20 weken zwanger was. Ze is geopereerd en moet nu bijna bevallen
oh mocht dat wel operen? ik ben er ook al 2 x aan geopereerd dus ben benieuwd hoe het in me zwangerschap gaat lopen
Mocht het? Het was meer moeten Er is haar toen wel verteld dat er een kans zou bestaan dat ze iets zouden raken waardoor de baby evt gehaald moest worden en dus zou overlijden. Maar helaas voor haar was het óf operen met de kans dat het kindje zou overlijden óf zelf overlijden en dus ook het kindje omdat die nog niet levensvatbaar was... Ze kreeg 's avonds buikpijn en 's nachts lag ze al op de operatietafel. Gelukkig is alles goed gegaan. De arts gaf toen ook aan dat de kans dat het goed zou gaan groter was dan de kans dat het kindje zou overlijden, maar ze moest zich el wel op voorbereiden dat als ze bij zou komen ze misschien niet meer zwanger zou zijn, maar dit was gelukkig niet het geval