Welk epileerapparaat / epilator hebben jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Veer3, 10 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veer3

Veer3 Bekend lid

15 dec 2013
    805
    16
    18
    Die van is er mee opgehouden! Had die ook al wel heel wat jaartjes.
    Nu dus op zoek naar een nieuwe, maar wow, er zijn er tegenwoordig veeeel.

Wat wil ik?
    Epileren voor lichaam en voor oksels en bikinilijn.
    Onder douche of in bad kunnen gebruiken, lijkt me wel wat.
    Liefst niet teveel herrie.. ;)

Welke hebben jullie en adviseren jullie?

2. Veer3

Veer3 Bekend lid

15 dec 2013
    805
    16
    18
    Niemand?

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik heb sinds twee weken de lumea, niet precies wat je vraagt, maar ik ben er heel blij mee! Dus ik denk, meld het je toch even ;).

5. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Braun silk epil 7 al voor de 5e keer. Heeft volgens mij ook de meeste aantal pincetjes & epilieert echt de allerkortste haartjes! Ik epileer al sinds mn 12e. Bijna nooit geschoren. Erg tevreden over.

Tip: tenzij je in bad/douche wil epiliren, zou ik geen snoerloze nemen. Moet vaak worden opgeladen en werkt niet op snoer. Dus als je een beetje pech hebt, moet je het eerst opladen... En uit ervaring weet ik dat die met de snoer ook krachtiger zijn en sneller epiliren. De snoerloze zijn ook veel duurder!

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik heb ook de lumea ipl lichtontharing pijnloos en ik haar groeit bijna niet meer terug echt ideaal.

7. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.168
    2.283
    113
    Haha, ik wou ook al zeggen: Lumea. Ik heb hem nu 3x gebruikt en al veeeeeel minder haargroei en ook veel langzamer. Het is wel een hele investering, maar ben er erg blij mee.

8. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik kom even binnen vallen omdat ik nieuwsgierig werd gemaakt met de Lumea. Welke hebben jullie? Ik zie namelijk dat er verschillende zijn en bij de Wehkamp hebben ze flinke kortingen.

9. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik heb de lumea precision vorig jaar ook bij wehkamp gekocht voor €500 meen ik.

10. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Dankjewel!

11. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit er ook eentje te overwegen al een tijdje, maar heb wat lichtere lichaamshaar... vraag me af of het dan wel werkt ;)

En wat is het verschil met Lumea & dat van braun?

Ben meer een Braun fan als het gaat om epiliren, maar met ipl heb ik geen ervaringen ;)

12. Veer3

Veer3 Bekend lid

15 dec 2013
    805
    16
    18
    Bedankt voor jullie berichten, dames!

Zo'n Lumea lijkt me ook wel wat! Alleen is die uitgave nu eventjes teveel.. Helaas!
    Wel iets voor de toekomst dus, als ik jullie enthousiasme zo lees!

En ik zat inderdaad naar een Braun Silk Epil te kijken, maar zelfs daarin heb je tig soorten. Haha!

13. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon een van de nieuwere series kopen. Zijn namelijk sneller en baterij gaat langer mee voor eventueel onder de douche. Ik zit liever als ik epileer en gebruik het liefst eentje met snoer. Die werken veel fijner. Had zo'n snoerloze aangeschaft en vond het 10 x niks. Gelukkig mocht ik het omruilen :)

14. Veer3

Veer3 Bekend lid

15 dec 2013
    805
    16
    18
    Met snoer dus?! Ik ga erop letten, thanks!

15. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Hier ook de braun silk epil mét snoer. Ik heb m al ruim 10 jaar, dus ik denk wel dat ze nu een nieuwere versie hebben ;)

16. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het hoeft ook niet te duur te zijn. Heb laatst een nieuwe bij de mediamarkt gehaald voor 60 euro :) kijk ook goed wat je echt nodig hebt, trimmer erbij en/of opzetstukje voor gezicht bijvoorbeeld? Heb ze hier nooit gebruikt en er altijd veel voor moeten betalen. Daarom dit keer eentje zonder al dat extra gedoes gehaald :)

Deel Deze Pagina