Verschrikkelijke schoonmoeder

Discussie in 'De lounge' gestart door mamasuusje, 15 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb jammergenoeg mijn schoonmoeder nooit gekent... :cry:

2. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ja en daar ben ik ook heel erg blij mee, maar vind het niet helemaal kloppen dat we vorig jaar toen we zwanger waren niks kregen en nu is mijn schoonzus zwanger en die mag ook voor 40 euro uitzoeken.
    Maar ben erg blij hoor met die 40 euro!

3. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ja zo denk ik er ook over! Maar dan probeert ze op die manier mijn man op te stoken zodat ik weer aan het werk moet! Terwijl ze zelf vroeger ook thuis was bij haar kinderen.

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

in het oude ziektenkosten systeem was het wel zo dat als je niet werkte je kosten omhoog gingen omdat je wergever dan niet bijdroeg. zo zat het tot een aantal jaren geleden geloof ik. (was toen nog erg jong dus ik weet het niet 100% zeker, maar er was wel iets mee)
    bedoelt ze dat niet gewoon?

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hier een top schoonmoeder :D
    We woonden eerst in het zuiden en hun in het noorden en nu zijn wij verhuisd naar het noorden en de relatie is er alleen maar beter op geworden :D

Maar... ik heb dus een moeder die is zoals de meeste van jullie je schoonmoeder omschrijven :(
    Gelukkig woont zij nog steeds in het zuiden :D
    Staat ze tenminste niet om de haverklap op de stoep :D

6. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Ik heb een geweldig lieve schoon moeder en overige schoon fam is ook heel aardig. heb helaas nooit me schoonpa gekend 2 maanden voor ik me man leerde kennen is pa overleden

7. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Tjee....Lijkt mijn verhaal wel!
    Heb het precies zo. Moest in het begin ook zo wennen aan haar belangstelling, vond dat gewoon bemoeizucht :oops:
    Terwijl dat helemaal niet zo is. Maar ja was dat niet gewend en al helemaal niet dat ze een paar keer in de week komt binnenvallen en mijn moeder alleen op afspraak komt, terwijl we 2 min lopen van elkaar wonen.
    En als mijn moeder dan komt zit ze erbij alsof ze op visite is... :(

8. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Omgekeerde wereld mijn moeder en veel van haar generatie vinden het juist vervelend dat ik werk en m'n kind naar een opvang breng (ookal is het maar 6 dagen per maand...) Kind hoort bij de moeder, zo ervaar ik de algehele mening in mijn omgeving van mensen boven de 50.

9. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    OOOOOOOOOOOOO GOD schoonmoeders degene die dat uitgevonden heeft mogen ze van mij in de hoogste boom ophangen hoor :evil:

nee ook hier geen goed contact met schoonloeder zoals ik haar liefkozend benoem ja liefkozend want het is nog een lieve naam

groetjes nathalie

10. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    dat zou ook kunnen hoor, maar ik kan me er flink aan ergeren aan de manier waarop ze het dan weer even moet melden.
    Ik ga het morgen even aan een andere schoonzus navragen, die is ook fulltime gezinsmanager :D

Deel Deze Pagina