Net getest.... Ik zie gewoon een tuurstreep! Jullie ook? Zo niet verwacht! Ik sta een beetje te trillen...kan nog van alles gebeuren natuurlijk, ik weet het. Maar toch!
In het echt wel duidelijker als op de foto zie ik. Was lastig erop te krijgen, ook als ik een ring ernaast legde wilde hij niet echt goed scherp stellen.
Ik zie op de foto iets grijzigs...zou hem niet positief durven noemen nog.Ik duim dat je over een paar dagen een duidelijke test hebt.
Durf hem zelf ook nog niet positief te noemen hoor, meer een mogelijkheid tot Ik zit twee dagen voor m'n nod. Moet zondag ongesteld worden. Ovulatie geen idee van. Heb alleen geen Kruidvat testen meer en geen mogelijkheid om nog te halen. Zondag test ik nog maar een keer met een Etos streepjes test. Oh, en binnen de afleestijd (5min) inderdaad.
Ik vind 'm te grijs en teveel tuur om het een positieve test te noemen. Helaas zelf vaak genoeg van dit soort testen gehad en toch gewoon ongesteld geworden. Ik hoop dat je van de week gewoon een dikke knaller in je handen hebt!
Bedankt voor t kijken meiden! Het blijft nog even spannend Zondag weer testen, als ik me morgenochtend in kan houden. Wel genoeg afleiding in ieder geval want m'n zoontje is morgen jarig! Lekker druk dagje
Hoi dames! Wilde jullie even laten weten hoe het is afgelopen... Ik ben zwanger! Zondag nog getest met Etos test: heel licht streepje, ik dacht voorgedrukt, dus als negatief beschouwd en weggegooid. Vanmorgen vroeg nog steeds niet ongesteld dus opnieuw getest met een Etos test... En daar was een streepje te zien! (Geen fijne testen trouwens, streep is niet duidelijk)
Gefeliciteerd!! 🎉 🎊 dat je maar een mooi Kindje in je armen mag hebben over 8 maanden 😘