hallo, ik zal mijn verhaal hieronder neerzetten: op 15 juli is mijn bloed geprikt op o.a. progesteron om te kijken of ik een eisprong heb gehad. De gynaecoloog zei dat ik een eisprong had gehad, maar kon niet zeggen wanneer. 19 juli 's middags heb ik een zwangerschapstest gedaan van matcare, daar kwam binnen de tijd een superlicht streepje op. Je moest echt goed kijken, maar het stond er echt. 20 juli 's morgens een kruidvattest gedaan met ochtendurine. Een heel licht streepje, maar goed te zien binnen de tijd. 22 juli 's morgens een kruidvattest gedaan met ochtendurine. Wederom een heel licht streepje, maar goed te zien binnen de tijd. Met dezelfde ochtendurine ook getest met clearblue digitaal en die was negatief. 24 juli 's morgens een gewone clearblue test gedaan met ochtendurine. Negatief. Een paar uur later nog een kruidvattest gedaan (dus niet met ochtendurine) en deze was weer heel licht positief. Ik ben dus nu echt heel onzeker en weet niet of ik nu zwanger ben of niet? Mijn borsten voelen wel wat gevoeliger en met vlagen ben ik misselijk. Af en toe heb ik last van een soort menstruatiekrampen en pijn in mijn onderrug, maar niet de hele dag door. Ben ik nu zwanger of niet...? groetjes, een hele onzekere meid
Hoi LvdM, hmmm, ik weet het ook niet. Ik denk dat je het beste via de HA je HcG kunt laten prikken, dan weet je het zeker. Groetjes Brigitte
dat heb ik al geprobeerd, maar de huisarts verwees me door naar mijn behandelend gynaecoloog, en in het ziekenhuis willen ze ook geen bloed prikken maar moet ik afwachten tot de echo van 5 augustus. Ik vind het nogal vreemd, maar ik krijg het dus niet voor elkaar om bloed te laten prikken.
oh hm, dan zit er denk ik niets anders op dan af te wachten helaas. Verwacht niet te grote dingen he omdat het gewoon niet helemaal duidelijk is of je nu zwanger bent of niet, maar ik duim zeker met je mee! Groetjes Brigitte
Ik was wel heel even zwanger (had immers 2 positieve zwangerschapstesten), maar helaas is het misgegaan vanmorgen. Blijkbaar zat het vanaf het begin niet helemaal goed, gezien de andere negatieve testen. Toch ben ik er erg verdrietig om
Hoi LvdM, dat snap ik, wat naar voor jullie zeg. Ik hoop dat er snel weer goed nieuws komt. Sterkte, groetjes Brigitte