Hoi, Zijn er meerdere die last hebben van de processierups? Gek word ik ervan. Hier bij ons om de hoek staat een hele laan vol met eikebomen. Nou daar houden die beessies dus van he! Er hangt ook een briefje op: "pas op! Processierups in deze bomen." Je ziet ze ook zitten, met z'n allen op een kluitje. Het ziet eruit als een kluitje donsharen. Die haartjes zijn dus de hele ellende. Die irriteren me gigantisch. Ik krijg er vreselijke jeukbultjes van en ik zit dus helemaal onder! Eerst dacht ik dat de kat vlooien had of zo! Maar nee, het is die verdomde rotrups...... Hoop dat hij gauw weggaat.
Owja, die haartjes zweven door de lucht he?! Ik heb er gelukkig geen last van, hier staan geen bomen met groepen rupsen erin. Het zal vast niet lang meer duren voor ze gaan verpoppen, en dan ben je er als het goed is vanaf
Erg hoor... Een kennis van me is er echt ziek van geworden... Met koorts en alles... Beterschap ermee!
Volgens mij is het zo dat als je de gemeente belt, dan worden ze verwijderd, omdat ze schadelijk zijn voor de gezondheid (of zo) en er schijnt een hele plaag te zijn!
Vorig jaar was er geloof ik zo een hele plaag van die beesten en ik geloof dat ze uitgeroeid moeten worden, dus ik zou actie ondernemen en de gemeente bellen !