Ik loop nu een paar weekjes met het volgende en ben benieuwd of meerdere het herkennen of weten wat het kan zijn. Bij mijn laatste controle met 27wk bleek de baby al ingedaald en vast in de bekkeningang te liggen. Nu heb ik vaak het gevoel (meestal met bukken of als ik een harde buik heb of met lopen) dat de baby heeel laag ligt en of hij er elk moment uit kan vallen. Ik voel dan een zware druk onderin. Bij de tweede liep ik trouwens al een tydje rond op het einde met 2cm.
Hoi. Je omschrijft het grappig Ik heb dit ongeveer ook. Baby is ruim een week ingehaald en vooral als ik loop of sta lijkt het alsof ik haar tussen mijn benen voel. Ziet er ook anders uit beneden meer gezwollen of zo. Sorry voor intieme details. Baby zit ook enorm op mijn schaambeen te duwen of mijn bekken speelt weer op. Ga vanavond voor controle naar gynaecoloog dus ga het zeker vragen !
Ahhh dat heb ik ook! Baby is hier ook ingedaald en dat voel ik heel goed.. Heel gek gevoel af en toe. Heb echt het idee dat dit mannetje niet tot 40 weken in mama's buik blijft..
Herkenbaar van vorige zwangerschap. Met 32 weken 2 cm ontsluiting en volledig ingedaald... Ben met 42 weken bevallen!! Grappige was dat je echt aan zijn hoofdje kon zien dat hij lang 'vast' gezeten had. Echt super platte oortjes en in beide oortje 'een vouwtje'.
Ik heb het ook al... het lijkt mij niet logisch dat dit ventje al is ingedaald (mede omdat onze tweede dochter nooit is ingedaald maar nog rustig rondzwom met 41 weken) Ik heb ook steeds het idee dat ik naar de wc moet, maar dat is niet zo... Zou dit kindje inderdaad zo laag liggen dan?