hallo ! heb net met de angelsound een mooie opname gemaakt van het hartje,maar wil deze nu online zitten... Alleen wie weet waar dat kan? Kan alleen maar sites vinden voor foto's en video's. Alvast bedankt.
Als je windows XP hebt kan ik je wel helpen. Als je naar start gaat en dan naar progammas zie je Windows Movie Maker staan. Die klik je aan en dan zie je Import Audio or Music staan daar open je je geluidje in. En dan doe je gewoon Import a picture kies je een fotowtje een bloempje of wat dan ook wat je zelf leuk vind en die maak je in de tijdbalk netzo lang als het geluidje. Dan als je klaar bent ga je naar stap 3. save to my computer. Je kan hem nu overal uploaden Youtube of waar dan ook waar filmpjes kunnen met geluid. Ik wil het zelfs wel voor je doen als je wilt ik heb een acount op Youtube dan hoef je me alleen het geluidje te sturen via msn en een plaatje die je erbij wilt. Succes ermee nog.
We hebben windows vista, dus ga het eerst even op Pooh haar manier proberen. Bedankt voor de reacties.
dit onderwerp zocht k al een tijdje alleen nu probeer ik het en dan pakt die movie maker mijn file niet. het is namelijk een AMR- narrow band content, die wordt wel ondersteunt door realplayer maar niet door movie maker (of Wmp). Hoe kan ik die AMR omzetten naar een wmp bestand? ? ? Ik wil graag hem op youtube zetten..
Volgens mij kan je zo'n converter wel van internet halen. Maar heb zelf weinig verstand van youtube enzo...dus het wordt nu ( gelukkig ) voor mij gedaan.