Beetje vage titel misschien maar wist niet hoe ik het zo gauw anders kon formuleren Ik luister elke ochtend op mijn werk Spotify en kan dan de nummers van the weeknd wel 1000x opnieuw afspelen. Oh die stem is echt zo... ik kan dan al helemaal weg fantaseren over een hele knappe blanke man, donker haar, mooie kaaklijn en stoppelbaardje. (Dat idee had ik voor me) nu heb ik hem eens gegoogled maar hij ziet er echt het tegenover gestelde uit dan wat ik in mijn gedachten had hahah. Hebben jullie dat ook wel eens? En om wie gaat dat en hoe zag hij/zij er in jullie gedachten dan uit?
LOOOOL wist je niet hoe hij eruit zag dan? Hij heeft wel die poedel van zn hoofd gehaald nu toch?? Ik had dat met die man van 'Human', dacht echt dat het een neger was, maar zag opeens die clip en was gewoon een blanke man hahahah. En met Anastasia, dacht ik ook dat het een negerin was, die stem, maar toen zag ik de clip en gewoon een blanke vrouw. Heel raar. Verder eigenlijk nooit want ik ben aardig op de hoogte van de meeste artiesten.
Haha leuk! Kun je gek kijken ineen he nee haha! Sinds tmf niet meer op tv is kijk ik eigenlijk nooit meer naar videoclips. Die man van human wist ik ook niet die is ook heel anders dan ik me had voorgesteld wow Ook dat ene nummer 7 years van lucas Graham. Ik dacht dat hij een vent van 45+ was met baard en kinderen
Ik had dat met Sia (ofzo), zij is volgens mij nooit in haar clips te zien. Toen mijn dochter een foto liet zien dacht ik huh? Ik had een jonge vrouw verwacht. Dat komt denk ik doordat in haar clips altijd dat jonge meisje die zo goed danst te zien is. Maar ze is dus blijkbaar al wat ouder.
Lol het is ook een neger. Ik ben zelf ook donker😂 Zwarte vind respectloos maar neger of negerin is gewoon een normaal woord hoor.
Ow dat had ik met Zara Larsson - Lush Life Altijd gedacht dat dit werd gezongen door iemand zoals Rihanna bijvoorbeeld, een exotische donkere dame zeg maar. Ga ik laatst kijken op Youtube is het gewoon een blonde fop neger hahahaha nooit gedacht. Vond het liedje ook ineens minder leuk hahaha. EDIT: Dit is de link van het liedje https://www.youtube.com/watch?v=tD4HCZe-tew
Ben echt zo blij dat je dit zegt, hier werd ik uitgelachen door mijn zoontje van tien ( muziek fanaat ) '' Maaaaam, je hoort toch wel dat dat Rihanna niet is hahahaha gekkie '' Maar ik dacht dus ook in het begin toen ik hem voor het eerst hoorde dat hij ook echt van Rihanna was
Ik was afgelopen zomer op een festival, kwam Kensington spelen, maar ken die kerels helemaal niet. Toen ze ineens Nederlands begonnen te praten dacht ik WTF? is gewoon een Nederlandse band dus haha
De zanger van Kensington heeft zo'n heerlijke rauwe stem......ik had dus ook echt wel een lekkere rauwe rokker voor ogen,breed,stoppelbaard en getatoeërd.......het is toch net even iets anders
Ja human! Toevallig vandaag nog met een collega over gehad. Blijkt het gewoon een hele flinke blanke man met een gigantische baard te zijn! Had ik echt verwacht.
Haha heel herkenbaar. Zo heeft Ed Sheeran een prachtige stem. Ik ben verliefd op hem, maar niet op zijn uiterlijk
Ik dacht ook dat dit Rihanna was. Ik ga voortaan eerst alle liedjes even bekijken met videoclip want er klopt echt niks van met wat ik in gedachten heb hahah.
dat heb ik dus ook zo af en toe.. huh nederlands?! had voor mij echt beetje amerikaanse vibe. ik vind vaak dat de nederlandse artiesten niet zo heel goed engels kunnen zingen.. ik luister vooral muziek op radio of spotify dus vooral van de nieuwere artiesten geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen