Zoontje is 8 weekjes oud. Hij heeft paar weken nu op 5/6 voedingen gezeten. Meestal 7-11-15-19-23-3 ..soms is die van 3 uur ook 5-6 uur dus dan zijn het 5 voedingen per 24 uur omdat de volgende dag al ingaat. Ik heb altijd al gehad dat ik hem om 23:00 nooit wakker kreeg, met heel veel moeite en drinkt zn fles dan wel goed leeg. Vannacht heb ik hem na de fles van 20:00uur op bed gelegd en werd wakker dus ook om 3uur dus liet zelf de fles van 23:00 weg.. Is dit erg zo vroeg? Want als hij die weglaat zit hij gewoon op de 5 voedingen.. En wat is een redelijk normaal schema dan qua tijden? Niet dat ik m echt wakker maak per voeding hoor maar de richtlijnen want vind het wel lastig..
Ah welnee joh is niet erg. Hoeveel krijgt hij? Als hij nu tevreden is zou ik het zo laten en dan tzt ophogen. Of alleen de laatste fles. Let op de 1000cc inname per 24 uur of max 30 scheppen. Bij echte honger zou je forte voeding kunnen overwegen.
Is niet erg hoor! Zo deden wij het ook rond die tijd (weliswaar met BV maar zelfde principe). Toen ging hij ook de nacht in rond 20u en meldde zich dan eerst rond 1u en dat schoof steeds verder op. Afgelopen nacht was het zelfs 3.50u! Als je kindje gezond is en een goed gewicht heeft dan meldt hij zich zelf wel voor een voeding. Dat 'schema' wisselt toch nog zo vaak en komt echt wel goed! Weet niet hoeveel je per fles geeft?
Hij zit nu op 5x 150+5 en hij woog afgelopen week 4,8kg.. Hij is heel tevreden ermee dus vraag me af of het niet erg is dat die fles wegvalt
dat deed ons zoontje ook. Maar wij zijn toen begonnen om hem toch weer rond 23.00 wakker te maken, zodat hij de nacht door gaat slapen. En na een paar nachten lukte dat. Nu rond 23.00 fles en dan komt hij rond 6.00 weer.