Ik weet echt niet hoe het kan maar ik voel me zo kl#te Huil de hele avond al, zie overal tegenop Ben moe, ontzettend gevoelig Trek me overal iets van aan.. Helemaal niet aan het genieten van de zwangerschap Hoop dat het gauw mei/juni is.. Dat ik mag bevallen.. Ik herken dit echt niet met m'n vorige zwangerschap Herkenbaar voor iemand? Hoe kan ik dit gevoel minder laten worden? Ik wou echt wel graag zwanger worden, en kan niet wachten tot de baby er is. Maar het zwanger zijn is echt niet leuk dit keer. 15weken nu, dacht dat hormonen minder zouden worden Maar heb t idee dat die negatieve spiraal alleen maar groter word 😭
Herkenbaar! Ga naar je huisarts of verloskundige zij kunnen je hiermee helpen! Soms is een luisterend oor al voldoende! En qua hormonen zit je in je piek nu! sterkte hopelijk voel je je snel beter!
Hoe is het nu? Heb er ook last van gehad. Is een tijd goed gegaan en zit nu weer vaak te piekeren. Is ons eerste kindje en ik voel me zo onzeker... zie niet echt op tegen de bevalling, maar pieker meer over hoe het daarna gaat.. ik zou het wel met de verloskundige bespreken
Ik was ook zo emotioneel en beroerd/misselijk tot 16 weken. Daarna steeds meer betere dagen en nu voel ik me een totaal ander mens. Ik hoop dat jij je snel beter gaat voelen en inderdaad anders gauw aan de bel trekken bij je arts of vk.
ik heb het hier van de week met mijn verloskundige over gehad mbt een vorige zwangerschap. Zij zei dat het zou kunnen duiden op een vitamine D en B12 tekort. Misschien kijken of je bloed nagekeken zou kunnen worden? Sterkte in ieder geval, het is echt heel naar.
Dankjulliewel! Ben dus zeker niet de enige. Heb aan de bel getrokken en heb binnenkort een afspraak bij de praktijkondersteuner Vd huisarts. Zal vast opluchten. Voel me nu ik eerlijk ben geweest naar mezelf en m'n familie wel rustiger.