Hallo! Ik vroeg mij af wie van jullie nog meer een 3-daags dieet moest volgen voor je de suikertest mocht doen? Het is niet echt een streng dieet, ik moet alleen een bepaalde hoeveelheid suikers/koolhydraten innemen in die drie dagen. Mag meer, mag niet minder. Ik eet momenteel alleen niet zo goed i.v.m. bepaalde persoonlijke redenen. Dus al zou ik nog zo mn best doen, ik kom nooit op die hoeveelheid aan eten. Laat staan 3 dagen achter elkaar! In mijn omgeving hoor ik dat geen van die vrouwen zich aan dat dieet hebben gehouden, maar mijn man wil dat ik dat wel doe. Hebben jullie een dieet moeten volgen??? Gewoon nieuwsgierig, omdat dit voor mij als een verassing kwam.
Hoi Tigermom, heb wel den test gedaan, maar moest vooraf geen dieet volgen... Waar is dat dieet vooraf dan voor? Er is wel een lichte vorm van diabetes vast gesteld, en moet er nu op letten verspreid over de dag te eten, na iedere maaltijd bloedsuikers meten. Verder niet veel bijzonders. Vooraf dus niks hoeven doen...
Ze willen dat ik meer koolhydraten/suikers inneem dan ik gewend ben. 3 Dagen lang moet ik heel veel eten, voor mijn doen. Wat naar mijn idee de uitslag niet erg realistisch maakt. Want mijn waardes worden sowieso hoger als ik nu ineens veel meer suikers etc inneem dan normaal.
Ja dat is apart... Maar die hele suikertest is wel een beetje apart, want wie drinkt er nou zo veel glucose op een nuchtere maag 😅.