Ik vroeg mij ineens af: maandag ga ik met Rick voor het eerst babyzwemmen....wat moet ik eigenlijk allemaal meenemen (behalve m'n kindje en mijn eigen bikini )........ Oh ja, heb wel al een badjas/ochtendjas gekocht, dat leek me wel handig. Dan kan ik eerst Rick aankleden voordat hij het heel koud krijgt en daarna mezelf.
Ik neem altijd 2 hydrofiele doeken mee, een omslagcape voor Iman, haar badpakje, wasgel, shampoo, washandje, kam en dat was het.
Hmmmm, als ik er nu aan denk dat ik maandagochtend moet gaan denk ik al: volgens mij is dat een heel gedoe en gesjouw: in het zwembad in je eentje met je kleine kindje....hoe pak jij dat aan? Neem je bijv. de maxicosi mee en leg je Iman daar dan in als je naar de kleedhokjes gaat, of hoe moet ik 't zien.... (heb echt geen flauw benul)
Oh ja en een kam heb ik voor Rick niet nodig, die paar plukjes blond haar (hihi), maar ja Iman is natuurlijk gezegend met een flinke bos haar, dan heb je die kam wel nodig! Ik zal eens even in de box gaan kijken, heb er volgens mij nu een pretletter in liggen (hij heeft toch een hoop plezier!, is wel mooi om te horen)
Bij ons in het zwembad zijn er familiehokjes met een plank in waar ik iman altijd op aan en uitkleed, maar als er echt officieel babyzwemmen is dan liggen er bij het zwembad bij ons ook aankleedkussen! Ik doe Iman idd omkleden en dan terug in de MC, dan kleed ik mezelf om, de MC neem ik mee tot bij het zwembad!