plurk is razend op crackers. ze heeft ze liever als brood. ze eet wel brood maar net een sneetje per dag denk ik smorgens hoeft ze het al helemaal niet en eet ze wel 2 ( bruine crackers) is dat heel erg???? ze krijgt savonds ook nog een beker bambixpap.
Ik zou gewoon eens goed de voedingswaardetabel bekijken van het pak crackers, en dat vergelijken met een tabel voor bruin brood. Dan zie je vanzelf wel wat er meer of minder in zit... Zelf zou ik dan idd wel voor volkoren crackers kiezen, daar zitten toch net even meer voedingsvezels in dan in de witte.
Ik zou er geen probleem van maken, vezels etc kun je ook goed uit een andere bron krijgen en over een tijdje eet ze weer iets anders. Hier zijn crackers ook favoriet (cracottes), vooral 's ochtends.
Lucas heeft hier ook al veel crackers achter de kiezen. Soms wil ie minder brood, maar wel even lekker op een droge cracker knagen. Ik neem dan idd ook altijd volkoren crackers (idd cracottes of vitalu-crackers). Het vervangt bij ons trouwens niet de hele maaltijd, maar is meer een soort aanvulling. Zou me er niet te druk om maken hoor! Vezels krijgt ze zo ook genoeg. Misschien wel even kijken of ze zo wel voldoende vetten enzo binnenkrijgt? Omdat je de crackers wsl niet belegt, of wel? Dan mist ze natuurlijk wel de boter. Dat zou je dan op een andere manier kunnen aanvullen.
Van vitalu heb je maaltijd crackers, die worden als vervanging van een boterham gezien. Ik wil altijd wel graag dat hij brood eet, dus minimaal een broodje en dan pas een cracker, ik heb het gevoel dat het lekkerder wordt gevonden dan brood, maar ja het is geen brood.
ja klopt misschien savonds door de warme hap een beetje boter doen want crackers eet ze droog idd. ze heeft vanmiddag een broodje met jam op dus vandaag ging het goed. heb idd volkoren crackers of goudbruin. zal ook es kijken naar die van lu. bedankt
Hier ook wel eens crackers als vervanging. Ik ben ook blij als er s morgens een 1/2 sneetje ingaat en tussen de middag een 1/2. Mijn meisje is ook absoluut geen brood eter. Ik zal ook eens naar de vitalu gaan kijken.
Sonja Bakker zegt dat 2 crackers zoveel zijn als 1 boterham (qua voedingswaarde). Julia eet alleen crackers als 'koekje', vindt ze idd heerlijk! Maar ik heb een superbroodeter, dus als vervanging heeft ze het niet nodig.
Die VitaLu crackers bevatten heel veel koolhydraten en meer vet en zout dan een volkorencracker of cracotte. Mijn zoontje eet ook graag een droge volkorencracker als tussendoortje.
ah, nou dat wist ik dan weer niet (van die koolhydraten en zout enzo). Ik moet zeggen dat ik niet altijd even secuur ben in het bestuderen van de verpakking... Cracottes dan maar of een gewone cracker!
Hier ook een echte cracker-liefhebster, boterhammen gaan er slecht in helaas. Dus hier zijn de cracottes en de vitaluutjes niet aan te slepen, vind het niet erg in ieder geval. Haar warme eten eet ze heeeeel erg goed dus ik maak me niet zoveel zorgen. Ben zelf ook geen geweldige broodeter trouwens.