Hallo, Ik had ooit een icoontje om naar mijn bureaublad te gaan onderaan links in de balk van mijn laptop staan. Opeens was deze verdwenen. Ik vond dit erg handig. Heeft iemand de kennis hoe ik dit weer voor elkaar krijg? Thnx!
Is dat het enige icoontje dat weg is, of zijn er meerdere linksonder weg? In dat laatste geval, staat je 'quicklaunch' uit. Als je met je muis op de balk gaat staan en dan de rechtermuisknop in drukt, krijg je een menu, de laatste (properties of eigenschappen) daar kun je zien of dit aan of uit staat! Succes, ik vind het ook altijd een erg makkelijk knopje!
welke programma heb je op je laptop staan? windows 7 is het met een update een klein blokje naast de tijdsaanduiding geworden kwam ik van de week toen ik de datum wilde zien achter
Bedankt voor jullie reacties dames Toch lukt het nog niet helemaal. Alleen bij "rechtermuisknop > bureaublad" heb ik nu wel een 'geschreven knop > bureaublad', maar geen icoontje nog (een vierkan wit blokje meen ik me te herinneren). Nu moet ik kiezen welke map ik wil van mijn bureaublad. Ik heb trouwens Windows XP. De andere iconen staan wel gewoon nog in de balk (Outlook, Explorer, Media Player, etc.).
Okee ik heb het even gevraagd hier en krijg dit toegestuurd. Open kladblok (kan ook geopend worden door start menu te openen, en op "uitvoeren" klikken. daar type je dan "notepad.exe" en druk je op enter) plak of type deze tekst erin : [Shell] Command=2 IconFile=explorer.exe,3 [Taskbar]Command=ToggleDesktop daarna ga je naar het menu "bestand" en kies je voor "opslaan als" sla het op als : "bureaublad.scf" of wat dan ook. als het maar eindigd op .scf dit bestandje kan je dan slepen naar je taakbalk en als je er dan op klikt dan doet hij het weer Ik hoop dat je er iets aan hebt.
JIPPI!!! Onwijs bedankt, het werkt!! Ik heb mijn icoon weer terug 'Worstenbrood'. Heel erg bedankt dames voor jullie reacties!! Ook handig trouwens om de sneltoets te kennen nu, mocht ik ergens anders achter de pc zitten!! Wauw...haha hoe blij kan je weer zijn met het icoontje zeg!! haha
Nou ik begreep hem volkomen, word ook helemaal gek als er hier iets mist, gelukkig is vriendlief een doorgewinterde ITer.. Hij is blij voor je dat het weer werkt