Long story short; Ik ben jarig begin augustus, was al heel lang aan het 'zagen' dat ik écht even op reis wil deze zomer maar man altijd maar 'we moeten sparen voor baby en werken hier in huis' wat zeker waar is. Maar vorig jaar al niet op reis geweest door aankoop nieuw huis, dit jaar niet, volgend jaar wellicht ook niet met een baby van 6-7 maanden... Dus vandaag een leuke B&B gevonden waar we voor niet te veel geld heen kunnen. Komt erop neer dat man al aan het kijken was voor weekendjes weg (meer relax- en wellnessdingen). Op zich zalig maar sauna en infrarood is niet zo fantastisch als zwangere en massages waarbij ik op mijn buik moet liggen niet ideaal... Dus nu heb ik zijn cadeau een beetje verpest (voel me echt wel een beetje schuldig). En hij vindt dat al zo moeilijk om cadeaus voor mij te kopen... Echt mijn man is heel romantisch als in dat hij na 8 jaar nog elke dag zegt hoe mooi en fantastisch hij mij vindt en hoe veel hij van me houdt. Echt fantastisch... Maar in het begin van onze relatie eens een lelijke ring gekregen die ik dan omgewisseld heb (dan droeg ik 'm tenminste!) en sindsdien heeft hij zo'n half trauma over wat wel of niet te kopen... Dus afgesproken dat we de B&B doen en ik een Pinterestbord maak met wat ik mooi of leuk vind en eventueel wil krijgen voor mijn verjaardag. Maar geeeeeen idee wat ik daarop moet zetten... INSPIRATIE GEVRAAGD -toch nog lang geworden, sorry -
Ik ben ook begin augustus jarig en ik krijg van mijn man een fotografiecursus. En van mijn ouders en schoonouders gezamenlijk een nieuwe camera. Supertof en nuttig cadeau!
Nee sorry...ik vraag altijd stomme dingen (vinden de mensen aan wie ik het vraag dan) dingen voor in het huis enz.
Tja waar ik blij van word. Nieuwe sportkleren, hoodies, vesten Sieraden Sowieso kleren in het algemeen Kappersbon Boekenbon Tassen Bonnen van drogist
Bijpassende armband of oorbellen bij de ring (goed beschreven of gewoon samen uitzoeken, dat is juist gezellig). Vaak worden vingers wat dikker in een zwangerschap, dan heb je toch nog wat van hem aan in de periode dat de baby komt. Enne, dan verwatert dat trauma ook eens
Zonnebril, design voor in huis (een mooie stoel, iets voor aan de wand), mooi servies of bijzondere glazen, sieraden
Ik was gister jarig. Mijn vriend had niks, hij voelde zich erg lullig. (Ik had ook niks verwacht hoor, hij is zo abnormaal druk en doet echt overal zijn best voor) Andere jaren nam hij me mee een weekendje weg of iets, maar nu zijn we niet zolang geleden weg geweest en willen eigenlijk niet weer weg maar een beetje sparen ivm straks eerste kindje en uiteindelijk ook een ander huis. Ik wist eerst niks. Maar ik heb nu een praktisch(moeten we toch aanschaffen) maar mooi cadeau bedacht. Ik vraag een fab luiertas. Hij is nu afgeprijsd maar vind hem normaal nog te duur, maar voor mijn verjaardag moet het kunnen vind ik
Geen idee, maar wel een vraagje. Waarom kun je volgend jaar niet op vakantie met een baby van 6/7 maanden?
Haha soort van herkenbaar 😅 Toen ik mijn vriend leerde kennen zat hij in wsnp. Dus ik hoefde ook echt niks voor m'n verjaardag. Kan je op zo'n moment ook niet verwachten. Hij nam me mee uit eten. Was echt super leuk en gezellig. Jaren daarna kreeg ik: nieuw servies. Een prullenbak/afval bak.... dingen die ik nodig had maar niet leuk vind! Dus afgelopen jaar kaartjes voor cirque du soleil gehad. Echt heel erg leuk! Ik wil altijd graag iets krijgen om te doen. Geen spullen.. Dus weekendjes weg, vakantie, voorstellingen etc. Voor mijn vriend heb ik gegeven: parachute sprong, weekendje milaan, musical van hazes, soldaat van oranje en afgelopen winter een week Lapland. Sieraden etc vind ik moeilijk dat moet iemand maar net mooi vinden net als kleding.
Haha! Zooo herkenbaar idd! Ik kreeg ook eens een printer! OK, ik studeerde nog en had echt een printer nodig maar was nu niet het meest romantische verjaardagscadeau dat ik in m'n hoofd had... Mijn cadeaus zijn ook van die aard als de jouwe
Wat een lieve man heb je. Niet veel mannen zijn zo attent boeken vind ik leuk Of een tijdschriftenabonnement Scentchips Of iets leuks voor in huis Een bloemetje of mooi plantje Anders misschien een lekker geurtje? Lekker etentje , bioscoopbon om samen naar de film te gaan? Zou ook op mijn lijstje kunnen staan.