Avent stomer/blender

Discussie in 'Voeding' gestart door xprincessx, 26 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ,

Ik zag vandaag dat ze van Avent een stomer/blender hebben en zit te twijfelen om deze aan te schaffen. Iemand ervaringen met deze ? En kun je deze goed schoon krijgen na gebruik ? Ik geef nu vaak Olvarit potjes maar wil graag zelf vers gaan maken.

2. G83

G83 Bekend lid

29 dec 2014
    524
    3
    18
    Niet met de avent maar wel met de babycook. Ben daar erg tevreden over en is goed te reinigen.

3. Nobely

Nobely Actief lid

13 nov 2015
    442
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mijn schoonzus heeft hem en raadt hem zeker aan. Ze vind hem makkelijk in gebruik en nichtje vind de hapjes lekkerder dan zelf gekookte en geblende groente en fruit. Over het schoonmaken heb ik haar niet gehoord. Maar haar kennende neem ik aan dat dat dus ook geen moeite kost ;)

4. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Ik heb hem en ik gebruik hem vanaf 4 maanden tot de dag van vandaag. Ik gebruik hem voor gepureerde fruit- en groentehapjes, maar ook voor eigen recepten die gestoomd en/of gepureerd moeten worden. Hij kan gewoon in de vaatwasser, maar is ook met de hand makkelijk schoon te maken. Het meest ideale is dat je maar één beker hebt voor stomen en blenden en verder geen losse onderdelen.

5. Linnii

Linnii Actief lid

8 mei 2014
    228
    1
    18
    Zuid-Limburg
    Ik gebruik hem nu al bijna 4maanden , 1x per week maak ik groente en fruit klaar voor een hele week. Enige nadeel vind ik is dat je maximaal 3porties per keer kan maken, zijn wel grote bakjes dan.
    En alles in de vaatwasser inderdaad:D

6. mptje

mptje Actief lid

21 jul 2015
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb hem sinds 2 weken in gebruik... ik ben er erg blij mee!
    fijn alles in 1, ideaal

7. Biancas

Biancas Lid

4 mei 2012
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hem 3 jaar geleden voor de eerste aangeschaft...,en kan niet wachten tot we hem weer mogen gebruiken. Lekker verse hapjes en zo klaar. Schoonmaken was geen gedoe wat ik mij nog kan herinneren. En ik ben nogal pietje precies.

8. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Heeft iemand een link hiervan? Wat moet zoiets kosten?

9. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
  10. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik heb hem ook! aanrader! Daarbij verleent phillips super service. Bij mij was er iets niet in orde, kreeg een nieuw onderdeel net zo makkelijk thuisgestuurd.

11. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Ik heb hem ook. Heel fijn ding, makkelijk in gebruik en makkelijk te reinigen

12. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb, hem ook. 4 jaar geleden aangeschaft voor de oudste. Nu weer uit de kast getrokken voor de jongste. Ik vind het ideaal. en je hoeft er niet bij te blijven staan want hij piept wanneer hij klaar is.
    Zeker aan te raden.

Deel Deze Pagina