Laatst topic geopend voor cocktail jurken. Nu heb ik twee jurken gevonden. Maar een van die jurken is lang en vraag me af of zoiets wel kan als getuige op een bruiloft? Dit is de lange jurk: Jurk blauwgroen - bonprix.nl En dit de korte: Jurk bessen - Voor haar - bonprix.nl. Welke jurk zouden jullie kiezen?! Ik ben namelijk erg bang dat ik met die lange jurk zo snel overdressed ben
Zou eerder gaan voor de korte jurk, mooi kleurtje ook dat bessen. Bolero staat er ook leuk op, dan is het ook niet zo bloot. En ik vind, benen mogen best gezien worden.
Zolang het geen wit is kan een lang kleed wel hoor. Zelf zou ik voor het korte gaan. Maar dat is ook gewoon omdat ik niet sta met lang.
Ik vind de lange erg mooi. Ik had vorig jaar juni een bruiloft en 1 van de vriendinnen van de bruid was ook in het lang, als enige, maar ze was niet overdressed hoor. Iedereen zag er op zijn of haar manier bruiloftswaardig uit. Ik zou kijken naar welke het beste bij je staat. Als dat de lange is, dan zou ik gewoon daar voor gaan.
Vind de lange jurk het mooist en zeker niet overdressed als jurk voor een getuigen.. tenzij de bruid zelf ook geen jurk draagt.
Ik zou ook voor de korte gaan. Zou ook bang zijn om overdressed te zijn met de lange, maar de korte vind ik ook leuker.
Ik vind allebei mooi en goed kunnen voor een bruiloft. Zou zelf alleen gaan voor de korte jurk omdat je die denk ik nog vaker aan kunt...
De korte, veel feestelijker en minder overdressed. Prima te combineren met mooie bolero of stola, mooie kousen en schoenen er onder. Die lange heeft toch iets tuttigs vind ik.