Hellup!!! Over 3 weken wordt ons zoontje alweer 3 en ik wil van het weekend de uitnodigingen gaan versturen en daarbij de link naar zijn verlanglijstje toevoegen. Mja, daar staat nog niet echt wat op. Hebben jullie nog goede ideeën? Ik ben wel van het educatieve, fantasie prikkelend speelgoed zoals Playmobil, plastic dieren, spelletjes (ter voorbereiding van de basisschool) en buitenspeelgoed. Van ons heeft hij vast een trampoline gehad, van opa en oma krijgt hij een step. (vorig jaar heeft hij al een schommel, zandbak, houten trein en waterbak gekregen) Als jullie nog goede ideeën hebben hou ik me aanbevolen!
Houten garage, hubelino (knikkerbaan die je uit kan breiden met duplo), uitbreiding van je houten treinbaan, puzzels, boekjes... Zomaar wat ideetjes
Ik lees even mee. Hier over een maandje ook jarig, maar weinig inspiratie. Hier staan op het verlanglijstje: - kruiwagen - trekker - knutselspulletje - hamertje tik Heb je al een watertafel? Of spulletjes voor in de zandbak?
Mondharmonica, tentje, zwemspullen, uv-kleding, loopfiets, puzzels, films, boeken, cd's met kinderliedjes, speelkleed met autowegen, bellenblaasspullen, een konijn, etcetera.
Bowlingsetje van favoriete figuur, bellenblaasmachine Magnetische vormen spel woezel en pip Bambino loco Playmdoh Fiets Tractor Iets voor zwembad? Duikstaafjes oid
Puzzels Dekbedovertrek Fietshelm Logeerkoffertje Knutselspullen Gereedschapspullen Voorleesboeken Toeter voor op de fiets of zo'n politiealarm ding. Vind zoon helemaal geweldig Auto's Kaartje voor theatervoorstelling of dierentuin
Een fiets? De grimm regenboog? Knikkerbaan die zelf gebouwd moet worden? Smartmax? Ganzebord om.te.leren tellen? Mijn.zoontje is helemaal fan van Electro op het moment. Misschien is dat nog iets?
Electro, hamertje tik, knikkerbaan om zelf in elkaar te zetten en duikstaafjes heb ik er meteen bij op gezet. Top ideeën! Veel van de andere genoemde dingen heeft hij met zijn 2e verjaardag of in de loop van de tijd al gekregen. Daarom vind ik het dus ook zo moeilijk. Maar het is gelukt, mede dankzij jullie
Heb je misschien al, maar wellicht rijgkralen? Je hebt ze ook in autovormen etc voor jongens. En een leuke puzzel? Voorleesboek?
Een konijn??? Serieus??? Ik mag toch hopen dat ouders daar heel goed over nadenken voordat ze een kind van 3 een konijn geven. Het is gewoon een huisdier dat veel verzorging, beweging en aandacht nodig heeft. Wij hebben konijnen en onze kleine vent is superlief voor ze maar het is absoluut geen huisdier voor een kind zo jong. Sommige konijnen willen helemaal niet geknuffeld worden en dan is er al snel niks meer aan voor een kind van welke leeftijd dan ook.
houten treinstel om te bouwen. Is heel leuk. Mag ook een plastieken zijn natuurlijk maar vind hout wel beter van kwaliteit. Een opvouwbare goal is ook leuk als hij van voetballen houdt. Een mini-voetbalspelletje (zo een kikkerspelletje of hoe heet dat ook weer). Gezelschapsspelletjes zijn er genoeg om uit te kiezen.