Verdrietige kerstnacht...

Discussie in 'De lounge' gestart door onsukkie, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Een half jaar geleden precies stapten we om 10 over half 2 (nu dus zeg maar) in de auto om voor het laatst met Louise (toen net 1 jaar oud) naar opa gegaan, die stervende was in het ziekenhuis. Hij heeft nog afscheid van haar kunnen nemen en haar zelfs nog een kus gegeven en we hebben "dag opa" gezegd. Krap 12 uur later overleed hij, omstreeks 3 uur 's nachts... pas 52 jaar oud...

Wat een rotdag vandaag...

2. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    jeetje meid wat verschrikkelijk, heel veel sterkte de komende dagen...

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Thanks...

4. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Wat verschrikkelijk. En nog zo jong! Veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.

5. bereke

bereke Niet meer actief

Heel veel sterkte! Moeten moeilijke tijden zijn nu met de feestdagen...

6. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Heel veel sterkte met deze dagen.. Hij kijkt vast en zeker mee naar jullie!

7. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Kheb t verhaal van de week al gedaan in een topic van je.
    Vandaag is voor mij ook een klote dag.

Vandaag is de verjaardag van me moeder. Ze overleed 2 maanden terug. Heb vandaag ook totaal nergens geen zin in, ik laat de boel hier lekker de boel.

Zit op me vriend te wachten die komt zo thuis en dan gaan we even naar t graf van me moeder om wat bloemen te brengen. Nog een paar klote dagen en dan moet ik echt weer even terug in de realiteit want ik heb ook me gezinnetje nog wat wel door moet blijven gaan. Maar op dit moment heb ik zoiets van dat ze me maar even moeten begrijpen.

Ben altijd erg close geweest met me moeder en gelukkig begrijpt iedereen om me heen wel waarom ik vandaag zo ben als dat ik ben. Niet te genieten dus en bij t minste geringste lopen de tranen over me wangen.

Meis, heel veel sterkte vandaag en de komende "speciale" dagen.

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Dat weten we zeker, hij is altijd bij ons, maar we missen hem vreselijk. Vooral als super opa van Louise, want dat was hij.

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Heel veel sterkte!

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Jij ook sterkte vandaag...

Gelukkig hebben wij het niet zo zwaar met de kerstdagen op zich, natuurlijk is het verdrietig dat hij er niet meer bij is, maar dat is op kerst niet verdrietiger dan op een doordeweekse donderdag. Maar als je nu beseft dat het een half jaar geleden precies is, dat is wel even heel hard...

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Het laatste afscheid van Louise was het punt waarop ook mijn man (= binnenvetter) voor het eerst in de hele geschiedenis van 10 maanden ziek-zijn in tranen uitbarste. Hij leefde echt nog even op, om haar gedag te zeggen, en hoe hij het deed weet ik niet, maar hij heeft zelfs naar haar gelachen...

12. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Het is zo zwaar om iemand waarvan wie je houdt en die er niet meer is, te moeten missen. En zeker met deze dagen.

Sterkte aan iedereen met deze dagen.

Heb ook mijn vader veel te vroeg verloren. Helaas mocht hij niet meer meemaken dat ik zwanger was.

13. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Heel veel sterkte vandaag!
    Ik herken het gevoel (helaas)......

Toch een fijne kerst gewenst!!!

14. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Heel veel sterkte lieve meiden!!:(

15. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Mijn God, wat moeten sommige mensen toch een klote kerst hebben.
    Het is niet eerlijk. Iedereen is lekker aan het feesten en plezier hebben, en jullie zitten met een rotgevoel.

Ik wil jullie in ieder geval heel veel sterkte wensen, voor alle dagen van het jaar, maar met Kerst toch net ietsje meer.

Bij ons gaan vanavond de kaarsjes aan, bij deze beloof ik er ook eentje op te steken voor iedereen die het nodig heeft.

Deel Deze Pagina