Hoi Allemaal, Ik ben vorige week gestopt met de pil. We gaan voor ons tweede kindje. Echt super spannend! We hebben al een zoontje van 15 maanden die constant over baby's praat dus tja...dan moeten we wel Ik ben heel benieuwd hoe lang het deze keer gaat duren. Bij de eerste duurde het 6 maanden voor ik zwanger was. Nog steeds wel snel als ik dat soms hoor van anderen maar goed...van mij mag het nog wel sneller We deden alles precies volgens de regels...keurig om de dag (soms 2 of 3 dagen) klussen, daarna kussentje eronder en precies in de maand dat de motivatie om zo vaak te klussen even ver te zoeken was ben ik zwanger geworden. Dus deze keer gaan we het anders doen!! Klussen wanneer het uitkomt en we zien het wel!! Het zal wel even wennen zijn met 2 kindjes denk ik. 1 Kindje is nog wel makkelijk te handelen maar 2 lijkt me toch iets lastiger Alhoewel je wel vaak hoort dat een tweede automatisch meedraait in het huishouden. Toen de eerste was geboren ben ik echt een week van slag geweest door het andere ritme die je krijgt (moet krijgen). Ik denk dat ik dat nu niet meer zal hebben maar je weet het maar nooit! Nog meer meiden die zijn gestopt met de pil?? Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen! Groetjes