Ik heb vanochtend verse worst (van de slager) uit de vriezer gehaald voor vanavond. Ik ontdooi het altijd in de koelkast. Nu belt mijn man net dat hij pas na 19.00 thuis is. Vandaag heb ik zo veel gedaan in en om huis dat ik echt eigenlijk te moe ben om nog de stamppot te gaan maken. Wat denken jullie? Kan ik de verse worst die dus vandaag ontdooid is, morgen ook nog eten?
Heb ik gister ook gedaan, we zouden braadworst eten gister, dus uit de vriezer gehaald. Maar gister avond geen zin in omdat wij laat thuis waren. Dus vandaag de braadworst gegeten, Smaakte goed
ligt eraan, ik had het laatst met gehakt maar dat heb ik de volgende dag wel weg moeten gooien! en dat was dan een kilo pak. dus ik zou het wel ff aankijken.
kan goed hoor, of de worst moet bv echt aan de datum zijn geweest toen je hem kocht, maar dat is bij de slager niet en ook nog in de koeling ontdooit, dat kan prima.
ik zou dat laatste doen, dat doe ik meestal dan bak ik het op en dan warm ik het de volgende dag op (hier meestal kip of gehakt)