Verse worst al ontdooid in de koeling. Kan ik dat morgen ook nog bakken?

Discussie in 'De lounge' gestart door onzewonders, 18 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik heb vanochtend verse worst (van de slager) uit de vriezer gehaald voor vanavond. Ik ontdooi het altijd in de koelkast. Nu belt mijn man net dat hij pas na 19.00 thuis is. Vandaag heb ik zo veel gedaan in en om huis dat ik echt eigenlijk te moe ben om nog de stamppot te gaan maken.

Wat denken jullie? Kan ik de verse worst die dus vandaag ontdooid is, morgen ook nog eten?

2. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Ja hoor, gebeurd hier ook vaak dat de plannen wijzigen en het eten een dagje doorschuift.

3. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Super, dank je wel!

4. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Heb ik gister ook gedaan,
    we zouden braadworst eten gister, dus uit de vriezer gehaald. Maar gister avond geen zin in omdat wij laat thuis waren. Dus vandaag de braadworst gegeten, Smaakte goed ;)

5. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ik doe het ook best vaak, haal ik er vlees uit en heb ik ineens ergens anders zin in haha

6. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

ligt eraan, ik had het laatst met gehakt maar dat heb ik de volgende dag wel weg moeten gooien! en dat was dan een kilo pak. dus ik zou het wel ff aankijken.

7. 2ehands2ekans

2ehands2ekans Actief lid

30 mei 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan prima hoor :)

8. tulip

tulip Niet meer actief

kan goed hoor, of de worst moet bv echt aan de datum zijn geweest toen je hem kocht, maar dat is bij de slager niet en ook nog in de koeling ontdooit, dat kan prima.

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Natuurlijk en als je twijfelt bak je hem nu alvast en warm je hem morgen op.

10. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    ik zou dat laatste doen, dat doe ik meestal dan bak ik het op en dan warm ik het de volgende dag op (hier meestal kip of gehakt)

Deel Deze Pagina