Opgeblazen gevoel

Discussion in 'Gezondheid' started by Angelala, Nov 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angelala

Angelala Actief lid

Apr 3, 2008
    296
    0
    0
    Hoihoiiiii :D

Ik heb de laatste weken last van me darmen en dan heb ik geen obstipatie want me stoelgang is verder in orde 8) alleen heb ik zo'n opgeblazen gevoel en krampjes :( Ik ben nu 16 en halve week zwanger.

Zijn er meer meiden die dit hebben want ik begin me alweer een beetje zorgen te maken want ik eet heel goed. Veel bruin brood en fruit enzo :rolleyes: Nou ja ik hoor het wel :)

Groetjes Angela ;)

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,186
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Hoi Angelala,

Komt me heel bekend voor. Heb er zelfs af en toe nog last van. Hoorde van mijn verloskundige dat het iets heel normaals is en een kwaaltje is wat bij zwangerschap hoort. Ook ik let op wat ik eet veel vezels, groente fruit, drink veel water, beweeg genoeg etc. mag niet helpen. Ik heb dan ook niet echt tips voor je. Ja misschien activa drinken of toetjes van activa of yakult.

gr vruchtje

3. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Ik krijg een enorm opgeblazen gevoel in mijn maag als ik melkproducten drink/eet, heb ik ontdekt. Heel beroerd gevoel. t Begon vanaf een week of 16/17 schat ik.
    Dus nu laat ik melk, vla, yoghurt, ijs, kaas allemaal staan. Ik moet wel calcium bijslikken.

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

At je voorheen ook al veel volkorenproducten en fruit? Daar gaan je darmen lekker van werken! Zolang je geen last hebt van diarree of verstopping kunnen die krampen niet zoveel kwaad, het is alleen vervelend en soms pijnlijk. Je baarmoeder drukt ook op je darmen.

Share This Page