Hi Marnat! Wij hebben er nog steeds 'de balen' in. Nog geen schaap in zicht... Hier een foto van 5 minuten geleden...
Mooie foto weer lieverd , mis heeft de boer het druk . Geen idee waarom de schapen er niet zijn . Moet nog een week werken zal dan vast wel een schaap komen . Of moeten er dan een keer lans fietsen , maar meestal hoor ik ze op af stand , nu nog niks.
Hier schijnen ze elders nodig te zijn in de strijd tegen het onkruid... Ik vind het wel jammer, ben gek op al die schapen met ieder een individuele 'blaat'... Maar hopelijk komen ze nog even langs dit jaar...
Kan hier ook wel zo zijn geen idee ze zijn er al een tijdje niet + niet op de boer zijn stukje waar ie woont.
Hij komt van Oostenrijk, het is het gebied waar we iedere winter gaan skiën, maar dan een zomer foto. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik hem helaas niet zelf heb genomen, maar van Google heb, vond deze vele malen mooier.
Nee, nog niet. Ik weet niet of het nog gaat gebeuren dit jaar. Zo wel dan zal ik weer een foto spammen...