hoi dames, Vanochtend kwam ik met enige schrik erachter dat ik wat roze afscheiding heb bij het afvegen.. dus waarschijnlijk bloed gemengd met slijm. Het was alleen veel meer afscheiding als normaal en roze. ik heb wel ontzettend last van mijn darmen en heb denk net iets harder geperst.. zou het een gesprongen vaatje kunnen zijn? Heb je daar dan meteen tijdens hetzelfde bezoek last van? En Zoja hoe lang heb je daar dan last van? Een paar uur later nu en nog steeds wat roze afscheiding.. Moet ik mij zorgen maken....
Morgen even de vk bellen. Jij vraagt of je je zorgen moet maken, maar dat doe je toch al (logisch). Kan gewoon een vaatje zijn maar dat kan ik niet zo zeggen natuurlijk. Stel dat het verlies meer wordt, zou ik meteen even bellen.
Ik heb uiteindelijk toch maar even de verloskundige gebeld. Aan de hand van mijn omschrijving maakte ze zich niet heel ongerust. Waarschijnlijk inderdaad een vaatje wat is gesprongen. Mocht het ineens wel meer worden dan moet ik aan de bel trekken. Verder mag ik morgen voor mijn eigen geruststelling nog even langskomen. Voor nu is het rozige echt minimaal, ik mort zeg maar heel erg mijn best doen om nog wat op mijn toeiletpapiertje te krijgen. De schrik zat er wel even in! Maar voor nu gaan we er maar vanuit dat het allemaal nog goed zit
@Wendieh wat schrikken! Ik heb deze hele zwangerschap al regelmatig bloedverlies, maar sinds de 12 weken is het duidelijk meer.. zeker 3/7 dagen wel iets. Ik ben een keer extra op controle geweest maar ze konden geen oorzaak vinden. Ik heb me eebij neergelegd dat het er blijkbaar bij hoort deze zwangerschap, maar toch schrik ik er elke keer een beetje van.. Hopelijk blijft het bij jou hierbij, en als je je wel zorgen maakt: bellen!